Ce criterii urmăresc românii când cumpără tâmplărie PVC Ce criterii urmăresc românii când cumpără tâmplărie PVC
Cele mai recente date arată că numărul românilor care își aleg tâmplăria PVC în funcție de serviciile de postvânzare de calitate oferite de furnizor,... Ce criterii urmăresc românii când cumpără tâmplărie PVC

Cele mai recente date arată că numărul românilor care își aleg tâmplăria PVC în funcție de serviciile de postvânzare de calitate oferite de furnizor, precum reparațiile și reglajele, a crescut cu 2% în 2016, comparativ cu anul 2014. Se mai remarcă o creștere de 1,76% și în cazul românilor care își achiziționează tâmplăria PVC în funcție de proteția anti-efracție pe care aceasta o oferă.

Fiabilitatea produsului este, însă, unul dintre criteriile tehnice care înregistrează cea mai mare creștere în 2016, 2,52%, față de perioada similiară din 2014.

Altfel spus, tot mai mulți români își doresc să achiziționeze produse din această categorie care să reziste la utilizare îndelungată. Un procent aflat, de asemenea, în creștere de la 2,42% în 2014 la 3,48% în 2016, este cel al românilor care își doresc ca produsele din tâmplărie PVC  pe care le cumpără să  provină de la un producător mare/să fie realizate într-o fabrică mare.

Datele aparțin studiului realizat de D&D Research pentru Electric Plus, compania deţinătoare a brandului Barrier – lider naţional în producţia de tâmplărie termoizolantă din PVC. Potrivit acestuia, în 2016, 7,49% dintre români își doresc ca raportul calitate-preț să facă produsul o investiție rentabilă în timp, cu 1,28% mai mulți comparativ cu 2014. În același timp, tot mai mulți cumpărători (2,52%) își doresc ca produsul achiziționat să fie fabricat cu ajutorul tehnologiilor înalte și moderne, cu aproape un procent mai mult față de 2014 (0,83%).

De cealaltă parte, însă, două criterii tehnice ale produsului se află pe un trend descendent în rândul cumpărătorilor. Dacă în urmă cu doi ani, 27% dintre români erau interesați de izolarea termică pe care o oferă produsele PVC, în 2016 doar 22,94% dintre cumpărători mai sunt interesați de acest aspect. Tot în scădere este și interesul cumpărătorilor pentru protecția fonică oferită de tâmplăria PVC, de la 16,33% în 2014 la 13,74% anul acesta.

Surprinzător, prețul nu mai este un argument decisiv pentru cumpărătorii români, criteriul comercial al prețului bun fiind în scădere cu 4,14%, de la 25,94% (2014) la 21,80% (2016). Tot în scădere cu aproape 3% (2,98%) este și numărul românilor interesați de promoții la tâmplăria PVC. Dacă în 2014, 11,05% cumpărători erau interesați de produsele aflate la promoție, în 2016 procentul acestora s-a redus la 8,52%.

Nu în ultimul rând, datele mai arată că în 2016 s-a dublat numărul românilor interesați ca tâmplăria PVC pe care o cumpără să aibă cele mai recente inovații, mai exact s-a înregistrat o creștere de la 3,29% la 6,41%. Alți 11,60% dintre românii care cumpără tâmplărie PVC sunt interesați de termenul mare de garanție, față de cei 7,18% din urmă cu doi ani. În 2016, 73,6% dintre români şi-au montat tâmplărie PVC în locuinţe, iar 26,4% urmează să facă o astfel de investiție până la finele anului, mai arată datele aceleiași cercetări.

Studiul a fost realizat în luna aprilie 2016, pe un eșantion reprezentativ de 980 de persoane cu vârste cuprinse între 25 şi 65 de ani, cu o marjă de eroare de 3,3%.

În prezent, complexul industrial al Electric Plus asigură toată gama de produse pentru tâmplărie PVC, de la producţia de ferestre și uși, la sticlă termoizolantă, foliere profile, curbare profile, precum și uși secţionale rezidenţiale și industriale și rulouri. Compania deţine cele mai moderne linii de fabricaţie din industria de profil.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *