New Trends: KFC lansează un nou produs în magazinele din România New Trends: KFC lansează un nou produs în magazinele din România
În această toamnă, KFC lansează Cheesy Booster, noul sandwich în ediție limitată, cu pui delicios, sos special și brânză Cheddar. Noul produs este disponbil... New Trends: KFC lansează un nou produs în magazinele din România

În această toamnă, KFC lansează Cheesy Booster, noul sandwich în ediție limitată, cu pui delicios, sos special și brânză Cheddar. Noul produs este disponbil atât în varianta picantă, dar și nepicantă, putând fi achiziționat din orice restaurant KFC din țară, la prețul de 4,5 lei.

Fanii KFC se pot bucura și de alte noutăți introduse în meniu, la prețuri speciale. Pornind de la popularul sandwich Booster, gama Cheesy se extinde cu încă două produse, Dublu Cheesy Booster la prețul de 9 lei și Cheesy Meltz, având un preț de 12 lei.

„Cu fiecare campanie derulată, ne propunem să aducem noutăți în meniu. Iar, prin lansarea gamei Cheesy Booster am dorit să trecem la următorul nivel și să reinventăm unul dintre cele mai populare produse KFC, sandwich-ul Booster. Fanii KFC pot alege acum un mix surprinzător și diferit, la un preț avantajos

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România

Noile sortimente sunt disponibile în toate restaurantele KFC din țară, până la data de 10 noiembrie 2016.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *