United comunică pentru rețeaua de restaurante “Spartan” United comunică pentru rețeaua de restaurante “Spartan”
United Marketing Partner, agenție de marketing full-service cu o experiență de 16 ani pe piață, specializată în consultanță în marketing, creație și relații publice, este... United comunică pentru rețeaua de restaurante “Spartan”

United Marketing Partner, agenție de marketing full-service cu o experiență de 16 ani pe piață, specializată în consultanță în marketing, creație și relații publice, este partenerul de PR al rețelei de restaurante Spartan, începând cu luna august.

Spartan este un lanț de restaurante de tip fast-food care a pornit de la un concept de inspirație grecească creându-și, în timp, propria filosofie având la bază ideea de alimentație sănătoasă și preparate personalizate, cum sunt cele cinci sosuri marcă înregistrată.

Ajuns la 30 de restaurante deschise în toată țara, dintre care 10 proprii și 20 în sistem de franciză, Spartan a decis că este momentul oportun pentru a comunica despre filosofia și produsele unui business de succes, 100% românesc, care este în acest moment una dintre cele mai extinse rețele pe plan local. United se va ocupa de tot ceea ce înseamnă relațiile cu mass-media și strategia de comunicare de brand.

“Spartan este un restaurant cu un concept atipic, care deși funcționează în regim de fast-food, pune accentul pe calitate, pe o alimentație sănătoasă și pe un meniu-concept, în care sosurile sunt gândite special pentru a se îmbina perfect cu cele două tipuri de carne unice folosite. Până acum ne-am concentrat exclusiv pe partea de dezvoltare și consolidare a afacerii, dar am hotărât că este timpul să lucrăm cu o echipă de profesioniști în domeniul comunicării, care să ne ajute să ne facem cunoscute viziunea și mesajul, precum și să ne atingem obiectivele de business. Consider că United este cea mai bună alegere pentru că au înțeles exact profilul și valorile Spartan și deja am pus bazele unei colaborări, cred eu, de lungă durată”, a declarat Ștefan Mandachi, CEO și fondator al companiei care deține franciza Spartan.

“Spartan este un business de succes, o poveste românească ce dovedește că poți reuși într-o industrie tipic americană, dominată până acum câțiva ani de marile francize din afară. Am fost inspirați de ideea antreprenoriatului corect, creativ și orientat spre valoare și suntem încântați să construim o platformă de comunicare adecvată pentru noii noștri parteneri”, adaugă Dan Cîrstea (FOTO), Managing Partner United.

United este o agenție de marketing full-service independentă, prezentă pe piața de marketing din anul 2000. Agenția a dezvoltat de-a lungul timpului peste 2.500 de proiecte și campanii de comunicare pentru companii locale și multinaționale, precum și organizații guvernamentale sau non-profit.

În prezent oferă servicii de marketing integrate: PR, consultanță de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B și B2C, marketing online, producție. United a elaborat pentru clienții săi un sistem complex de măsurare a rezultatelor campaniilor de PR, pe baza unor indicatori de performanță agregați și este prima agenție de profil care a dezvoltat o divizie specializată pentru marketingul de real estate. De asemenea, agenția are specializări pe marketingul de centre comerciale, FMCG, turistic, financiar, health&pharma.

Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 de Ștefan Mandachi și numără 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii și alte 20 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 15 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *