Cinci premii pentru Telekom Romania la Effie Cinci premii pentru Telekom Romania la Effie
Gala Effie 2016, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus joi seara grupului Telekom Romania nu mai puţin de... Cinci premii pentru Telekom Romania la Effie

Gala Effie 2016, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus joi seara grupului Telekom Romania nu mai puţin de cinci premii pentru campaniile desfășurate. Telekom Romania a primit marele premiu, Grand Effie, precum şi aurul şi bronzul la categoria Telecomunicaţii, ca o recunoaştere a celor mai eficiente campanii din punctul de vedere al rezultatelor obţinute.

Astfel, Telekom Romania a primit Grand Effie şi Gold Effie la categoria Telecomunicaţii pentru campania Tadaaam GigaWeekend cu mascota Pandalie, realizată împreună cu Leo Burnett.

Tot la categoria Telecomunicaţii, Telekom Romania a primit Silver Effie pentru campania Xmas Kids realizată împreună cu GMP Advertising pentru ofertele speciale de Crăciun 2015. De asemenea, platforma Tadaaam GigaWeekend cu mascota Pandalie, realizată împreună cu Leo Burnett, a adus pentru Telekom Romania un premiu Silver Effie la categoria Engaged Communities şi un premiu Bronze Effie la categoria Brand Experience.

„La aniversarea a doi ani de când brandul Telekom a intrat în România,  aceste premii sunt o onoare pentru noi și încă o confirmare a eficienței campaniilor noastre. Mulțumim echipei interne Telekom care a lucrat la aceste proiecte, dar și agențiilor Leo Burnett și GMP Advertising care au creat campaniile câștigătoare, și agențiilor Media Investment și Fieldstar  pentru implementarea media și BTL. Premiile sunt în aceeași măsură o provocare pentru noi de a continua succesul pe viitor”, spune Ruxandra Rău, Director Comunicare și Strategie de Marcă Telekom Romania.

Campania câștigătoare a Grand Effie 2016, Tadaaam GigaWeekend, a fost lansată în toamna anului trecut pentru a susţine, cu ajutorul platformei online Tadaaam dedicată utilizatorilor de cartele preplătite, noile produse prepaid Giga Share şi GigaWeekend. Platforma găzduiește emisiunea „Tadaaam Show” powered by Telekom prezentată de vloggerul Mikey Hash și de Pandalie, mascota campaniei – un urs panda uriaş.

 În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 de angajați la nivel mondial.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *