Ariston Thermo intră pe piaţa din America de Nord prin achiziţia NTI Ariston Thermo intră pe piaţa din America de Nord prin achiziţia NTI
Grupul Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanţi jucători la nivel global pe piaţa de echipamente destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră,... Ariston Thermo intră pe piaţa din America de Nord prin achiziţia NTI
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Grupul Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanţi jucători la nivel global pe piaţa de echipamente destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră, a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni în cadrul NY Thermal Inc., unul dintre liderii din Canada şi Statele Unite ale Americii pe segmentul de profil. Compania furnizează echipamente atât pentru uz domestic, cât şi industrial, sub brandul NTI.

Cu o istorie de peste 40 de ani şi o prezenţă puternică în SUA şi Canada, NTI oferă o gamă largă de produse cu o eficienţă ridicată, compusă mai ales din centrale termice murale în condensare şi de pardoseală, atât cu funcţionare pe gaz, cât şi pe combustibil lichid. Compania se bucură de o poziţie de piaţă dominantă, susţinută mai ales de awarness-ul dobândit prin recunoaşterea ca furnizor de produse de calitate, fiabile.

Compania a fost înfiinţată de către Kevin Dennison, care va rămâne atât ca acţionar, cât şi în poziţia de CEO, cu rolul de a coordona dezvoltarea NTI în linie cu strategiile Ariston Thermo Group.

NTI are sediul central în Saint Jones, Canada, având 120 de angajaţi şi două unităţi de producţie. Compania este una dintre cele mai dinamice din industria de profil, înregistrând o creştere constantă şi semnificativă a business-ului, de cca. 20%, în medie, în ultimii 5 ani. În 2015, NTI a raportat afaceri de 42 de milioane de dolari canadieni (cca. 30 milioane de euro), în creştere spectaculoasă comparativ cu anul anterior.

Odată cu achiziţia NTI, Ariston Thermo penetrează piaţa Nord Americană, având ca scop atât întărirea poziţiei pe plan mondial, cât şi continuarea strategiei de dezvoltare.

„Scopul Ariston Thermo este să îşi continue dezvoltarea. Expertiza şi poziţionarea NTI – alături de calitatea managementului şi dedicarea angajaţilor – fac din această companie o adevarată referinţă pe pieţele din Canada şi SUA şi ne permit să intrăm în America de Nord, urmând să dezvoltăm proiecte comune. În plus, toate acestea sunt în linie cu strategia noastră de a deveni lider global pe segmentul soluţiilor eficiente energetic”, a declarat Paolo Merloni, Preşedintele Executiv al Ariston Thermo.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *