INTERVIU – Daniel Tudor, CEO The Concept: Antreprenorul este ca jucătorul pe bursă, cu riscuri mari, dar și cu potențial de câștig pe măsură INTERVIU – Daniel Tudor, CEO The Concept: Antreprenorul este ca jucătorul pe bursă, cu riscuri mari, dar și cu potențial de câștig pe măsură
Daniel Tudor a fondat, în Martie 2011, The Concept, o companie de succes și un brand de încredere în piața imobiliară din România. Conduce o echipă de... INTERVIU – Daniel Tudor, CEO The Concept: Antreprenorul este ca jucătorul pe bursă, cu riscuri mari, dar și cu potențial de câștig pe măsură

Daniel Tudor a fondat, în Martie 2011, The Concept, o companie de succes și un brand de încredere în piața imobiliară din România. Conduce o echipă de oameni frumoși care vinde sute de apartamente în ansambluri rezidențiale noi în fiecare an. Motto-ul companiei este „Construim zambete”, iar noi am vrut să aflăm mult mai multe despre business și viața personală. Ce ne-a răspuns?

  1. Cum ai luat decizia de a merge pe drumul antreprenoriatului? Cum si cand ai pornit primul proiect de succes?

Wow. Au trecut ceva ani de atunci. Ced ca a fost un pas normal spre dezvoltarea mea. Simteam o nevoie puternica sa fac mai mult pentru partenerii si clientii mei, sa contribui mai mult cu serviciile pe care le ofeream, sa imi creez o echipa frumoasa alaturi de care sa ma simt ca intr-o familie.

Pur si simplu a fost o voce interioara care imi spunea ca e momentul sa merg mai departe pe drumul meu si care cumva mi-a si asezat lucrurile spre acest pas important. Inainte sa lansez The Concept in martie 2011, am condus divizia imobiliara a fostei banci Volksbank Romania timp de doi ani, in plina criza economica.

A fost o provocare enorma, dublata de faptul ca mi se oferise aceasta oportunitate cand inca aveam 21 de ani! Multumesc managementului bancii de atunci si tuturor prietenilor pe care mi i-am facut in acea perioada frumoasa.

Experienta intr-o corporatie a avut plusurile si minusurile ei. Contrar a ce multi antreprenori spun, cred ca este un bun start sa inveti cum fac altii business inainte sa te apuci tu direct. Si dupa ce inveti si stapanesti regulile jocului, poti incepe sa devii creativ.

  1. Iti mai aduci aminte de prima zi de munca? Care erau planurile initiale atunci si cum a decurs totul?

Prima zi de munca a fost cand doar ce implinisem 19 ani, in ianuarie 2006. Tin minte si acum ca directoarea de marketing a companiei a ramas fara cuvinte atunci cand mi-a auzit varsta. S-a dus direct in biroul managerului si i-a cerut sa ma dea afara pentru ca sunt inacceptabil de tanar pentru businessul lor :). Am depasit acest mic hop si am devenit prieteni si radem si acum pe seama acestui incident, la mai mult de 10 ani de atunci.

Nu cred ca aveam prea multe planuri la inceput. Eram un pic bulversat de noul mediu in care intrasem. Era ceva cu totul nou si singura mea dorinta era sa invat cat mai multe intr-un timp cat mai scurt, sa cresc si sa primesc oportunitati de a ma dezvolta. Imi amintesc ca timp de doua saptamani principalul lucru pe care l-am facut a fost sa trimit faxuri! Faxuri! Va amintiti? A existat odata asa ceva 🙂

  1. De ce acest business?

I don’t know. Pur si simplu s-au legat lucrurile. Am intrat in piata imobiliara in 2007 in plin ‘boom imobiliar’, unde toata lumea vorbea despre sume enorme cu o incredere si o aroganta iesite din comun. Am reusit foarte rapid sa am rezultate si mi-am dat seama ca imi placea ce faceam. Aveam si sansa sa castig bine pentru un student la 20 de ani si asta m-a motivat. Am realizat rapid si ca aveam un impact puternic asupra clientilor mei si asupra oamenilor din jurul meu. Reuseam cumva sa inspir incredere, desi varsta poate ca nu ma ajuta in acest sens.

Cred ca ce m-a propulsat peste acesti ani a fost o dorinta interioara sa ajut oamenii din jurul meu si sa le ofer tot ce am in mine. Chiar si mai mult. Cred ca aceasta contributie la oamenii din jurul meu si la intreaga lume este un scop nobil care da sens intregii vieti si ma motiveaza sa cresc, sa ofer si mai mult. Tot mai mult.

daniel-edit

  1. Cum arata, in prezent, o zi de munca?

Incep ziua cat pot de devreme, in mod normal la 6. Si dupa ce imi fac ritualurile matinale, trec la lucru. Dimineata este partea care imi place cel mai mult din zi. Lucrez, de regula, la orice este creativ si imi foloseste intuitia: scriu material de PR sau content marketing, articole pentru blog, lucrez la proiecte interne ce necesita inovatie (ex: integrari de proceduri, automatizari, cum scalam businessul).

Pana la ora 11:00, pe cat posibil, nu folosesc telefonul, pentru ca dupa ce aceasta ora sa trec la lucrul clasic: organizarea zilei, intalniri, telefoane, mailuri importante. Imi este mult mai usor acum sa ma focusez pe intalniri strategice si sa ajut compania astfel mai mult, pentru ca partea operationala este manageriata de un director executiv, surioara mea. 🙂

Incerc pe cat posibil sa integrez munca mea cu natura. Imi fac multe intalniri in zone verzi din Bucuresti (gen Herastrau). Simt ca sunt mai fresh si ma conectez la o energie mai puternica cand vad verdeata in jurul meu. Respir si ma bucur. Am zile in care pur si simplu ma descalt si merg descult pe iarba parcului pentru o ora-doua.

Seara citesc si studiez cat pot de mult.

  1. Ce imi poti spune despre business-ul actual, daca ar trebui sa descri compania pe care o conduci intr-o singura fraza?

Este mai simplu sa cumperi apartamente prin noi. Nu te costa nimic, castigi timp si suntem si “fun”. Sloganul nostru este “Construim zambete” 🙂

The Concept este compania inovatoare din Real Estate-ul autohton, careia ii pasa de clientii sai si ofera servicii si produse de calitate: un departament de customer care, proiecte rezidentiale atent alese.

  1. Cum vezi concurenta in acest domeniu azi?

Benefica.

  1. Care a fost cel mai greu proiect dezvoltat in acesti ani si de ce?

Coachingul. Imi place sa il practic cu colegii mei, manageri sau oameni de vanzari, dar si cu clienti externi. Este o profesie ce iti solicita maxim atentia la propriile impulsuri si iti cere sa fii un bun ascultator si sa pui intrebarile corect astfel incat omul din fata sa isi descopere singur raspunsurile. O practic in paralel cu businessul.

  1. Ce s-a schimbat in anii de criza in acest domeniu? Care sunt pasii castigatori?

Cei inca activi in domeniu sunt mai atenti la clienti. Sau cel putin au fost. Acum piata imobiliara a inceput iarasi sa creasca, invers proportional cu serviciile in domeniu. Dar asta se va regla repede, pentru ca presiunea este acum pe oferta, nu pe cerere.

Pasii nostri castigatori? O echipa motivata, entuziasta, careia ii pasa de clientii sai. Aah. Si era sa uit. Foarte bine organizata. 🙂

  1. Cat de profesionisti sunt antreprenorii romani comparativ cu ceilalti europeni?

Mai avem mult de invatat. Avem insa o dorinta arzatoare sa facem lucruri si asta ne va face sa rupem decalajul mai rapid.

  1. Ce actiuni/proiecte ai in plan pentru a atrage noi clienti?

Un PR de calitate. Sa crestem portofoliul de proiecte rezidentiale. Sa crestem portofoliul de servicii. Mai nou oferim si evaluari. Urmeaza property management pentru proprietati premium. Sa deschidem noi sucursale.

  1. Ce inseamna pentru tine cuvantul antreprenor? Care este diferenta dintre antreprenor si angajat in Romania?

Antreprenorul este ca jucatorul pe bursa cu riscuri mari, dar si cu potential de castig pe masura.

Nu mai fac o diferenta asa mare cum faceam in trecut intre cele doua. Cred ca ambele formule sunt bune atata timp cat alegerea pe care o faci te ajuta sa cresti ca om si sa oferi mai mult celor din jur.

  1. Cat de mult conteaza echipa alaturi de care lucrezi?

Daca vrei sa oferi mai mult, conteaza ENORM. 🙂

  1. Care este proiectul de care esti mandru? Explica de ce…

Heritage Properties. Este noul nostru brand pentru produse premium: apartamente si vile in ansambluri rezidentiale de lux.

De ce? Pentru ca este o poveste care se leaga frumos, cu oameni frumosi care deja ne apreciaza pentru munca noastra. Si pentru ca prin aceasta noua sucursala, crestem si devenim mai buni 🙂 si avem ocazia sa lucram cu parteneri de calitate.

  1. Cum se imbina viata de familie cu business-ul?

Daca amandoua sunt in focusul tau prioritar, atunci foarte bine. Daca nu, atunci mai bine va merge cea pe care te concentrezi mai mult 😉

  1. Daca nu investeai atata timp in acest domeniu ce alt business te-ar fi tentat?

Dezvoltare software, automatizari,  aplicatii, orice legat de IT.

  1. In ce domeniu recomanzi tinerilor sa investeasca?

Acolo unde simt ca pot aduce reala valoare.

Life – Intrebari (pe scurt):

Care este destinatia preferata?

Transilvania.

Descrie in cateva cuvinte cea mai recenta vacanta

In Apuseni, printre peisaje de poveste si oameni frumosi. O multime de trasee incantatoare, natura virgina, cascade, pesteri. Si liniste…

Cum arata o zi perfecta?

O imbinare de creativitate, pragmatism, dragoste, natura si invatare.

Mai concret: arta, business, oameni, natura si carti.

Ce te inspira?

Natura, linistea si cei mai mari performeri din lume.

Restaurantul preferat

Nuba Herastrau. Pentru ca este in parc pe malul lacului 🙂

Brandul de fashion sau designerul preferat

Nu am unul preferat. Sa aiba culoare si viata.

Care este gadget-ul fara de care nu poti rezista?

iPhone.

Android/iOS (iPhone)/Blackberry/Windows Phone?

iOS.

Marca de masina pe care o conduci acum si care este cea la care visezi?

BMW. Tot BMW.

Ce personalitati de business si nu numai, din tara sau din strainatate, admiri?

Tony Robbins

Paulo Coelho

Valentin Radu

Victor Capitanu

Autorul/cartea preferata

Laurent Gounelle – Dumnezeu calatoreste intotdeauna incognito.

Ultima carte citita

Joseph Mercola – Effortless Healing

Moto

Live with passion.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *