Cumpărăturile în Outlet, din ce în ce mai atractive pentru români Cumpărăturile în Outlet, din ce în ce mai atractive pentru români
Românii optează din ce în ce mai mult pentru cumpărăturile în outlet ca modalitate de a-și reînnoi garderoba cu articole de marcă și a... Cumpărăturile în Outlet, din ce în ce mai atractive pentru români

Românii optează din ce în ce mai mult pentru cumpărăturile în outlet ca modalitate de a-și reînnoi garderoba cu articole de marcă și a economisi în același timp, conform ultimelor date despre vânzări publicate de FASHION HOUSE Group, parte a grupului Liebrecht & wooD și dezvoltator al FASHION HOUSE Outlet Centre București, primul și singurul centru outlet profesional din țară. În primul semestru al anului 2016, principalii indicatori de performanță ai proiectului au marcat creșteri de două cifre, consolidând creșterea consistentă din anii anteriori.

În primul semestru al anului 2016, vânzările totale realizate în cadrul FASHION HOUSE Outlet Center București au crescut cu 10,9%, în timp ce rata de conversie (ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori) s-a majorat cu 16% față de aceeași perioadă a anului precedent. De asemenea, valoarea medie a unei tranzacții și-a menținut trendul ascendent cu o mărire de 8,3%.

În plus, probabil cea mai semnificativă evoluție din primul semestru al anului 2016 a fost reprezentată de creșterea considerabilă a valorii cumpărăturilor per client (+25,5% față de primul semestru al anului 2015), dovedind faptul că oamenii ce vizitează FASHION HOUSE București găsesc aici mai mult din ceea ce caută.

Rezultatul pozitiv al primului semestru al anului 2016 continuă creșterea spectaculoasă înregistrată de FASHION HOUSE București în 2015, când vânzările totale anuale, valoarea cumpărăturilor per client și valoarea medie a unei tranzacții au urcat la cele mai mari niveluri din ultimii 5 ani.

„Pe măsură ce piața locală de retail se maturizează, preferințele clienților devin mai sofisticate și cumpărăturile în outlet câștigă popularitate: românii sunt din ce în ce mai selectivi, au o gamă mai largă de brand-uri din care pot alege, știu care dintre acestea li se potrivește cel mai bine și unde își pot găsi articolele preferate de modă la cel mai bun raport calitate-preț. Performanța FASHION HOUSE Outlet Centre București este dovada acestui trend ascendent – observăm că un număr tot mai mare dintre clienții noștri se întorc entuziasmați în outlet, mai dornici să cumpere, pe măsură ce descoperă avantajul de a obține mai mult în schimbul aceluiași buget alocat articolelor vestimentare de marcă”, spune Brendon O’Reilly, Managing Director FASHION HOUSE Group.

FASHION HOUSE București și-a îmbunătățit semnificativ mix-ul de chiriași în ultimii ani. Doar în 2016, compania a închiriat alți 2,000 mp., la o rată de semnare de circa 2 noi brand-uri pe lună. Lista noilor chiriași cuprinde brand-uri internaționale și naționale de top precum Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile.

Pe lângă articolele de marcă la prețuri accesibile, FASHION HOUSE Outlet Centre este recunoscut și pentru setul său unic de promoții periodice și evenimente dedicate cumpărăturilor: acțiuni de tip Extra Value (oferirea unui discount suplimentar față de prețul de outlet), cum ar fi Super Outlet Shopping Days, ofertele de tip 1+1 și weekend-urile cu reduceri de 50% la toate produsele achiziționate, sunt implementate în fiecare lună în cadrul centrului, vizând îmbunătățirea traficului si a indicatorilor de performanță a vânzărilor, în timp ce zilele cu reduceri suplimentare de preț (Extra Discount Days) au devenit un instrument valoros pentru atragerea vizitatorilor în afara evenimentelor majore de tip „high-discount”.

În consecință, procentul clienților ce vizitează outlet-ul o dată sau de două ori pe lună s-a dublat față de primul an de activitate.

„Anul 2016 a fost foarte bun până acum pentru FASHION HOUSE Outlet Centre București – vânzările sunt în creștere și faza 1 din proiect este aproape integral ocupată, setând premisele pentru extinderea proiectului în viitorul apropiat. Vom continua să îmbogățim varietatea de chiriași, pentru a le oferi vizitatorilor mai multă valoare adăugată și să conturăm o experiență la cumpărături mai diversificată și plină de entuziasm”, susține Sorin Ioan Blaga, General Manager al Liebrecht & wooD Romania și al FASHION HOUSE Outlet Centre București.

Deschis în 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre București este primul și singurul centru comercial de tip outlet din România. Având o suprafață totală de 16,000 m.p., FASHION HOUSE Outlet Centre București găzduiește un număr vast de retaileri locali și internaționali de top, printre care se numără: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph și mulți alții.

Cu reduceri permanente cuprinse între 30% și 70% la toate articolele de modă, FASHION HOUSE Outlet Centre București completează în mod optim oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din București, recunoscut în mod special pentru gama sa cuprinzătoare de articole pentru casă.

FASHION HOUSE Group (FHGR) este una dintre cele mai importante companii din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator/operator de outlet-uri din ECE și Rusia. FHGR a dezvoltat  și gestionează cu succes 5 outlet-uri sub brand-ul FASHION HOUSE Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100,000 m.p. Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.

FASHION HOUSE Group este specializată în dezvoltarea și administrarea centrelor de tip outlet. Compania beneficiază de o echipă dedicată, cu experiență dovedită în design-ul, dezvoltarea, închirierea, administarea și gestionarea operațiunilor financiare pentru centrele de tip outlet. În consecință, FHGR a reușit să atragă și să fidelizeze o rețea impresionantă de retailer și branduri cu renume mondial.

FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară înființată în 1991, care, de peste 20 ani, activează pe cele mai mari piețe din regiunea Europei Centrale și de Est – Polonia, România și Rusia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *