Sediu nou și showroom modernizat pentru WatchShop după o investiție de 50.000 euro Sediu nou și showroom modernizat pentru WatchShop după o investiție de 50.000 euro
Începând cu luna septembrie, WatchShop.ro, singurul magazin online de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților, s-a mutat într-un sediu nou, în urma unei investiții totale... Sediu nou și showroom modernizat pentru WatchShop după o investiție de 50.000 euro

Începând cu luna septembrie, WatchShop.ro, singurul magazin online de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților, s-a mutat într-un sediu nou, în urma unei investiții totale de 50.000 de euro. Relocarea se produce în contextul în care compania aniversează 7 ani de existență pe piața din România.

Investiția a constat în achiziționarea și reamenajarea completă a spațiului de 250 de mp, în care WatchShop și-a mutat atât birourile, cât și showroom-ul. Noua locație se află într-o zonă centrală a Bucureștiului (Bd. Banu Manta, nr. 60, sector 1, în apropiere de Piața Victoriei), are un design modern și minimalist, realizat de către Atelier 507, care pune în valoare produsele companiei: ceasurile.

WatchShop la 7 ani de la înființare: 30% creștere a business-ului în primele 8 luni ale anului

Odată cu împlinirea a 7 ani de la înființare, cifra de afaceri înregistrată de companie în perioada ianuarie–august 2016 a depășit 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 30% față de perioada similară a anului trecut. De asemenea, numărul total de produse vândute de WatchShop în acest an a crescut și el cu aproximativ 22% față de 2015, ridicându-se la peste 15.000 de unități.

Creșterea se datorează, pe de o parte, expertizei echipei și capacității de a oferi consultanță și suport în procesul de achiziție a unui ceas și, pe de altă parte, repoziționării business-ului în singurul magazin online de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților. Astfel, WatchShop se adresează atât bărbaților care sunt în căutarea unui ceas pentru ei înșiși, a unui cadou pentru un prieten sau pentru o femeie dragă din viața lor, cât și femeilor care vor să găsească ceasul potrivit pentru un bărbat.

Cei mai mulți cumpărători români de ceasuri provin, conform datelor interne WatchShop pentru perioada 1 ianuarie–31 august, din orașe precum: București, Brașov, Cluj, Timișoara și Constanța. Aproximativ 70% dintre aceștia sunt bărbați, care cumpără în mod preoponderent ceasuri de la branduri ca Accurist, Bulova, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot, Vostok-Europe și Zeppelin.

În primele 8 luni ale acestui an, mai mult de 1.230 de clienți au apelat la ceasornicăria WatchShop, un alt serviciu pe care îl pune la dispoziție compania, pentru aproximativ 1.540 de intervenții.

7 ani de WatchShop în cele mai importante cifre

În 2012, WatchShop a devenit reprezentant oficial pentru Tissot în România, iar din 2014 este reprezentantul oficial al brandului Accurist.

2015 a fost cel mai bun an WatchShop de până acum. Anul trecut, compania a înregistrat cea mai mare creștere valorică a cifrei de afaceri, care a atins 1.5 milioane de euro.

De asemenea, tot 2015 a fost și anul celor mai importante momente și schimbări din istoria companiei: echipa s-a extins la 19 persoane, a vândut ceasuri de lux (de la branduri ca Rolex) și a devenit reprezentant oficial în România și pentru Sekonda.

Acești 7 ani au fost unii foarte intenși pentru noi. Lansat în 2009 cu o singură persoană în echipă, WatchShop s-a transformat într-un business stabil, cu o echipă de specialiști pasionați de ceasuri și dornică de performanță. Mă bucur că mereu am reușit să găsim soluții provocărilor – rata constantă a profitului și satisfacția clienților ne demonstrează, an de an, acest lucru

 Cătălin Florea, CEO WatchShop

Planuri pentru 2016

Pentru anul 2016, reprezentanții companiei estimează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro. Printre planurile companiei se numără extinderea numărului de modele disponibile de la brandurile populare printre clienți, precum și investiția în stocuri și în îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor.

De asemenea, cu ocazia împlinirii a 7 ani de activitate, compania a inițiat un parteneriat cu Augustin Matei, singurul designer român de ceasuri. WatchShop distribuie astfel în exclusivitate ceasuri 100% personalizate, cu design unic și mecanisme elvețiene de cea mai bună calitate. Prețul de pornire pentru un astfel de ceas este de 1.000 de euro și variază în funcție de materialele utilizate și gradul de personalizare.

WatchShop.ro este singurul magazin online de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților. Înființat în 2009, WatchShop.ro oferă doar ceasuri originale și beneficiază de peste 9.000 de modele pe stoc. WatchShop dispune, de asemenea, de un showroom și un service în București. Printre brandurile comercializate pe WatchShop.ro se numără nume ca: Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Junkers, Sekonda, Suunto, Tissot, Vostok Europe, Zeppelin ș.a.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *