Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie
In 2016 METRO sarbatoreste 20 de ani de la deschiderea primului magazin din Romania. Primul lant de modern trade din tara, si sustinator al afacerile romanesti... Tempo Advertising celebreaza 20 de ani de METRO, printr-o campanie bazata pe emotie si traditie

In 2016 METRO sarbatoreste 20 de ani de la deschiderea primului magazin din Romania. Primul lant de modern trade din tara, si sustinator al afacerile romanesti inca de la inceput, METRO continua sa ofere produse de calitate la preturi excelente, intr-un mediu primitor si atractiv. 

Tempo Advertising este alaturi de METRO si sarbatoreste existenta celor 20 de ani pe piata din Romania, printr-o campanie dedicata atat clientilor  cat si partenerilor sai.

„Campania aniversara spune povestea a doua afaceri ce ar putea reprezenta pe oricare dintre cele doua parti – clienti si parteneri. ‘Matei si fiul‘ este o afacere de familie, un magazin ce s-a dezvoltat de la an la an si a trecut de la o generatie de antreprenori la alta, in timp ce ‘Vagonul de Gatit’ este un restaurant nascut din pasiunea pentru bucatarie si flerul in afaceri al celor doi parteneri,” a explicat Razvan Mitoiu, creative director Tempo Advertising.

METRO si Tempo au ales de aceasta data o abordare emotionala, foarte apropiata de consumator, in care storytellingul detine o componenta importanta, transmitand caldura si candoare. In cazul spotului „Matei si fiul” accentul este pus pe familie, pe mostenirea si valorile transmise din generatie in generatie. Sub tone of voice-ul cald, METRO face legatura lin si frumos intre trecut si prezent, prin headline-ul „METRO sustine micile afaceri de atunci si acum”.

Desi nu se pune accentul principal de acest aspect, personajele principale ale campaniei sunt si prezentatorii ofertei aniversare, cu produse din toate categoriile, prin care METRO vine in intampinarea clientilor sai si raspandeste bucuria sarbatorii.

Campania se va desfasura in perioada la nivel national pe TV ( prin doua executii – Horeca si Traders), radio, print, OOH, online si alte proiecte speciale.

Echipa Tempo Advertising s-a a creionat campanie a fost formata din: Razvan Mitoiu (Creative Director), Viorel Holovaci (Senior Art Director), Dragos Fratila (Senior Copywriter), Adriana Chirtu (Copywriter), Mihai Preotu (Head of Strategy), Bogdan Ivascu (Group Account Director) si Andra Sania (Senior Account Executive).

Din partea clientului METRO Romania, echipa care a fost implicata direct in  aceasta campanie este formata din Stratos Tsikmis (Head of Branding) si Ionelia Diaconu (Brand Communication Manager).

Cele 2 spoturi TV au fost realizate in colaborare cu Multimedia Est si regizate de Hypno.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *