Brandul MOTIVI deschide magazinul cu numărul 18 în România. Investiția se ridică la 140.000 euro Brandul MOTIVI deschide magazinul cu numărul 18 în România. Investiția se ridică la 140.000 euro
Brandul italian de îmbrăcăminte MOTIVI, parte a retailerului de modă Miroglio Fashion SRL, Italia, a deschis un nou magazin în București, în incinta mall-ului... Brandul MOTIVI deschide magazinul cu numărul 18 în România. Investiția se ridică la 140.000 euro

Brandul italian de îmbrăcăminte MOTIVI, parte a retailerului de modă Miroglio Fashion SRL, Italia, a deschis un nou magazin în București, în incinta mall-ului ParkLake, întregindu-și rețeaua de 18 locații deținute în acest moment. Noul magazin s-a deschis în urma unei investiții de aproximativ 140.000 euro.

România este una dintre țările în care ne dorim să ne consolidăm poziția. Interesul pentru modă al româncelor este mult asemănător cu cel din Italia, motiv pentru care ne-am intensificat expansiunea și urmărim inaugurarea de noi destinații de shopping în România. Prin noua deschidere ajungem la un număr de 18 magazine și urmează să ne completăm activitatea de business prin lansarea unui magazin online, urmărind să îmbunătățim experiența de shopping și să fim cât mai aproape de consumatori răspunzând nevoilor lor”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager și Retail Manager Miroglio Fashion SRL, Italia.

În prezent, brandul are 18 magazine în țară, dintre care 16 proprietate și 2 francize  (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș), și urmează să se extindă prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocări, punând accentul pe îmbunătățirea vizibilității și experienței clientului.

Pe lângă aceste acțiuni, Miroglio Fashion are în plan creșterea numărului de locații în sistem de franciză, ca parte a procesului de expansiune în România și de consolidarea poziției sale în regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria și prin introducerea unor noi brand-uri în magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chișinău).

Lanțul de magazine de îmbrăcăminte MOTIVI deține peste 400 de unități în 32 de țări și a fost creat în 1993 ca un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion. MOTIVI reprezintă stilul și designul italian, pasiunea pentru modă și dorința de a inova, de a da tonul celor mai importante tendințe din fashion. Brandul MOTIVI face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din Italia.

Miroglio a pornit în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei, iar, în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine monobrand în întreaga Europa, dar și în celelalte continente.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *