Coca-Cola și performanțele înregistrate în 2015 Coca-Cola și performanțele înregistrate în 2015
DJSI (INDICII DE SUSTENABILITATE DOW JONES), unul dintre cele mai de încredere și cunoscute dintre clasamentele din domeniul sustenabilității corporative, premiază Coca-Cola HBC pentru... Coca-Cola și performanțele înregistrate în 2015

DJSI (INDICII DE SUSTENABILITATE DOW JONES), unul dintre cele mai de încredere și cunoscute dintre clasamentele din domeniul sustenabilității corporative, premiază Coca-Cola HBC pentru performanța solidă, constantă și în condiții de transparență în materie de sustenabilitate

Coca-Cola HBC, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai băuturilor din portofoliul The Coca-Cola Company, a fost numită lider în domeniul sustenabilității în industria băuturilor, conform clasamentului Dow Jones Sustainability Indices publicat astăzi.

Compania a înregistrat un scor total de 90, cu 40 de puncte mai mare decât media din industrie, în urcare cu 3 puncte față de anul trecut.

Acesta este al nouălea an în care Coca-Cola HBC este inclusă în clasamentul global, ca urmare a performanței sale remarcabile din 2015, în domeniul sustenabilității. Anul trecut, Coca-Cola HBC a continuat să diminueze impactul operațiunilor sale asupra mediului, cu o scădere de două cifre a emisiilor proprii de carbon.

În același timp, compania a continuat să reducă necesarul de apă pentru producerea unui litru de băuturi răcoritoare, precum și cantitatea de ambalaje, în ciuda vânzărilor și producției în creștere. În 2015, Coca-Cola HBC a fost una dintre primele 12 companii din lume care și-a fixat ținte determinate științific de reducere a emisiilor de carbon, atât pentru operațiunile directe, cât și pentru cele indirecte.

Stabilirea unui preț intern al apei și carbonului, în 2015, și angajamentul concret față de sustenabilitate sunt modalități practice în care Coca-Cola HBC sprijină acțiunile globale pentru atingerea Obiectivelor de Dezvoltare Sustenabilă adoptate de Organizația Națiunilor Unite.

Coca-Cola HBC este îmbuteliatorul cu cel mai diversificat portofoliu din cadrul Sistemului Coca-Cola, deservind aproape 600 de milioane de consumatori din 28 de țări dezvoltate, în curs de dezvoltare și emergente de pe trei continente.

Compania a investit 8,2 milioane de euro – 2,3% din profitul înainte de taxe aferent anului 2015 – în inițiative de îmbunătățire a vieții comunităților, concentrându-se asupra a trei arii-cheie: un stil de viață activ, protejarea mediului și a resurselor de apa și dezvoltarea tinerilor, în parteneriat cu peste 230 de ONG-uri.

Câteva dintre performanțele înregistrate în 2015:

  • 311 angajați
  • 000 de furnizori
  • 1,3 miliarde de euro în cheltuieli pentru achiziții directe
  • 271 de milioane de euro, totalul impozitelor achitate
  • 11,7%, reducere a emisiilor directe de carbon (la 12 luni)
  • Rata de utilizare a energiei s-a îmbunătățit cu 7,2% la 12 luni
  • 19,4%, creșterea ratei de utilizare a PET-ului reciclat, la 12 luni
  • Realizarea procentului de 87% în Indicele de Angajament Sustenabil al Angajaților

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *