Băneasa Shopping City dă startul unei campanii de rebranding – „All In The Name of Fashion” Băneasa Shopping City dă startul unei campanii de rebranding – „All In The Name of Fashion”
Pentru că fashion este primul lucru care iți vine în minte atunci când te gândești la ADN-ul Băneasa Shopping City, destinația ta favorită de... Băneasa Shopping City dă startul unei campanii de rebranding – „All In The Name of Fashion”

Pentru că fashion este primul lucru care iți vine în minte atunci când te gândești la ADN-ul Băneasa Shopping City, destinația ta favorită de shopping abordează începând cu această toamnă o nouă strategie de comunicare și dă startul unei campanii de rebranding – „All In The Name of Fashion”.

Elementul central de referință al campaniei este reprezentat de modă la superlativ, acest lucru fiind susținut de mixul unic de branduri și experienței memorabile pe care Băneasa Shopping City o oferă.  Mai mult decât stil, accesorii sau articole de îmbrăcăminte, moda este un mod de a fi, de a-ți  exprima personalitatea și a oferi o definiție vizuală a stărilor prin care treci.

Totuși, când vorbim despre fashion toate regulile sunt făcute pentru a fi încălcate, cu excepția uneia: cea care spune că indiferent ce atitudine sau stil dorești să abordezi, alegerile ne exprima trăirile și personalitatea.

Fie că ești glamorous, casual sau Rock n Roll, fie că nu-ți mai încapi în piele de fericire sau ai o zi dificilă, fie că ești introvertit sau îți place să fii în centrul atenției, totul este permis…In The Name of Fashion!

„Noua campanie reprezintă un îndemn către clienții noștri de a-și exprima trăirile. Atunci când spunem fashion vorbim nu doar despre haine și accesorii ci și despre a trăi la superlativ toate aspectele vieții, fie că este vorba despre experiențe culinare, cinematografice sau artistice. Fiecare dintre noi este liber să-și exprime sentimentele indiferent de natura personalității. Prin tot ceea ce facem, ne dorim să ne ținem promisiunea față de clienți, de a le oferi experiențe unice și de a le depăși continuu așteptările.”

Alexandru Bogdan, Marketing Director, Băneasa Developments

Baneasa Shopping City

În ceea ce privește identitatea vizuală, procesul de rebranding se raportează și la logo-ul Băneasa Shopping City, care pune de toamna aceasta accent pe contrast și minimalism.

Mai mult decât atât, in această toamnă, Băneasa Shopping City vă invită să vă exprimați creativitatea prin Fashion Graffiti Wall (10 –11.09; 24 –25.09) care va permite sa va personalizai fotografiile cu ajutorul graficianuluii, al accesoriilor virtuale si al mesajelor “All in the name of fashion”.

De neratat este fashion show-ului regizat de stilistul Ovidiu Buta, eveniment ce va avea loc pe 14 septembrie, ora 20:00, în cadrul caruia va fi lansată colecția in ediție limitată- „Its OK to ….. ALL IN THE NAME OF FASHION”.

Clientii Baneasa Shopping City vor putea castiga elemente ale acestei colectii in cadrul „Jack in the bag” (17 –18.09; 08 –09.10), o instalatie inovatoare surpriză, sau isi vor putea captura emotiile intr-o colectie unicat de tricouri in cadrul seriei de evenimente „Show Your Feelings” (01 –02.10).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *