ParkLake deschide 200 de magazine după o investiție de 180 milioane de euro ParkLake deschide 200 de magazine după o investiție de 180 milioane de euro
ParkLake își deschide ușile către public pe 1 septembrie. Bucureștiul și bucureștenii se vor bucura de o experiență comercială nouă chiar în vecinătatea Parcului... ParkLake deschide 200 de magazine după o investiție de 180 milioane de euro

ParkLake își deschide ușile către public pe 1 septembrie. Bucureștiul și bucureștenii se vor bucura de o experiență comercială nouă chiar în vecinătatea Parcului Titan. ParkLake are peste 97% din suprafața totală închiriată, restul spaţiilor aflându-se în negocieri avansate.

În plus, arhitectura și designul atrăgător al centrului sunt în deplină armonie cu Parcul Titan din vecinătate și oferă o ședere confortabilă și plăcută într-o ambianță nouă, fără egal în toată țara. Investiția de 180 de milioane EUR a Sonae Sierra și Caelum Development constă în peste 200 de magazine și va crea, odată cu deschiderea sa, aproximativ 2.000 de noi locuri de muncă directe.

Centrul se bucură de avantajul suplimentar al unei parcări cu 2.450 de locuri și poate fi direct accesat cu toate mijloacele principale de transport public.

Prin combinația sa modernă și unică de chiriași, ParkLake va transforma cartierul Titan într-o destinație comercială atrăgătoare. Centrul comercial va veni cu branduri noi pe piața din România, cum ar fi Forever 21, Play Park, Lanidor, Lynne şi 4F.

ParkLake va găzdui un cinematograf multiplex operat de Cinema City și alți chiriași ancoră principali, de exemplu H&M, toate brandurile Inditex din România (Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Bershka, Stradivarius și Pull & Bear). De asemenea Debenhams, Koton și grupul LPP Group cu toate cele 5 branduri (Reserved, Mohito, Sinsay, House și Cropp), WorldClass, Altex, Hervis, IPB și Lem’s se numără printre chiriașii din ParkLake.

Alte branduri care completează oferta comercială și de agrement includ Collective, Levi’s, Motivi, Tommy Hilfiger, Gant & Lacoste, CCC, Springfield, Lee Cooper, KVL, TimeOut, Geox, Il Passo, Aldo și Desigual. În ceea ce privește oferta de cosmetice și machiaj, centrul comercial va găzdui magazinele Douglas, Sephora, Mac, Yves Rocher, Kendra. Oferta de bijuterii din ParkLake este onorată de Swarovski, Khulto, Fossil și Teilor. Noua ofertă de decorațiuni pentru casă, echipamente și tehnologie propune chiriași ca Zara Home, Bonsai, Altex și Arsis, completată cu oferta de jucării și carte prin retailieri importanți ca MaxiToys, Smyk, Mothercare, Lego și Carturesti.

ParkLake_ParkLake launch (10)

ParkLake va oferi totodată o gamă largă de echipamente sportive, prin branduri ca Hervis, Intersport, Nike, Adidas and Sketchers. Oferta de restaurante și cafenelele va pune în valoare designul și arhitectura inovatoare a zonei de restaurante internaționale și a terasei sale spațioase, aducând o mare varietate de nume, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Paul, Wu Xing, Brioche Dorée, Starbucks, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, La Cerdac, Chopstix, SaladBox, pentru a da numai câteva exemple.

„ParkLake este destinat prietenilor și familiei. Este locul unde am reușit să reunim concepte diferite legate de cumpărături, natură și familie. ParkLake este conceput pentru a deveni locul din oraș unde poți ieși la cumpărături sau să mănânci, dar și să te relaxezi, să te bucuri de o plimbare, să faci sport și să vezi un spectacol. Am vrut să venim cu o nouă perspectivă asupra cumpărăturilor și a activităților de agrement în București, iar de mâine încolo, oricine poate vedea cum arată experiența ParkLake”, a declarat Ingo Nissen, Managing Director al companiei Sonae Sierra, responsabil pentru proiectele de dezvoltare imobiliară din România.

David Sharkey, CEO Caelum Development, a afirmat: „Suntem entuziasmați când ne gândim la deschiderea de mâine pentru că ParkLake va reprezenta o experiență nouă din perspectiva cumpărăturilor, a agrementului, dar și a sportului și relaxării. Bucureștenii vor fi surprinși, deoarece venim cu un design foarte frumos și un concept unic, special creat pentru familii, bazat pe ideea de natură. ParkLake va fi locul de întâlnire cu prietenii și cu familia și va oferi libertatea de a face activități diverse în timpul liber.”

ParkLake_ParkLake launch (24)

Arhitectura modernă  combină elementele inspirate de cei trei piloni, Parc –Natură – Familie 

Centrul comercial gravitează în jurul temei  „Parc – Natură – Familie”, oferind vizitatorilor o experiență comercială inovatoare, și în același timp, răspunzând cerințelor de servicii și confort ale vizitatorului modern, cum ar fi parcarea prietenoasă, zonele de relaxare, o atmosferă inundată de lumină, cu o ambianță deconectantă și care respectă mediul. Designul exterior și interior unic și sustenabil se bazează și el pe cei trei piloni „Parc – Natură – Familie” și integrează ParkLake ca o extensie a mediului relaxant al parcului din vecinătate.

Distins cu premiul pentru cel mai bun proiect la categoria „Concept & Design Project of the Year” la cea de 10-a ediție a premiilor anuale decernate de SEE Real Estate Awards pentru anul 2015, ediție care a avut loc la București, România, ParkLake este conceput după cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și sustenabilitate.

Centrul comercial are o terasă cu restaurante internaționale care oferă o priveliște minunată asupra parcului, precum și o zonă verde destinată activităților de agrement și sportive, organizării evenimentelor speciale și a piețelor de sezon, ca alternativă la ceea ce oferă parcul, venind cu o ofertă suplimentară de spațiu pentru recreere și distracție în aer liber.

Ingo Nissen_ParkLake

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *