Cât cheltuiesc femeile de peste 40 ani pe cosmetice Cât cheltuiesc femeile de peste 40 ani pe cosmetice
Din datele Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, se pare că bugetele femeilor pentru cosmetice... Cât cheltuiesc femeile de peste 40 ani pe cosmetice

Din datele Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, se pare că bugetele femeilor pentru cosmetice cresc o dată cu vârsta, astfel încât, la peste 40 ani, coșul mediu pe acest segment atinge 450 lei.

Astfel, odată cu înaintarea în vârstă, femeile își îndreaptă atenția către mascarea imperfecțiunilor tenulului și mici accesorii cochete care să le întregească statutul, alocând pe acestea bugete aproape duble față de tinerele de 20-39 ani, care cheltuiesc, în medie, doar 250 lei pe un coș de cumpărături de cosmetice.

„Foarte multe femei din această categorie de vârstă sunt într-un punct al vieții în care lucrează full-time, au un stil de viață activ și sunt dispuse să investească în aspectul lor personal. Mai mult, dispun de o anumită stabilitate din punct de vedere financiar și au capacitatea de a înțelege justificarea unui preț mai mare pentru un produs premium”, completează Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

Conform acesteia, produsele anti-aging ocupă cea mai mare pondere pe acest segment de vârstă, fiind urmate de parfumurile clasice, cu tradiție, și gențile de designer. În ceea ce privește brandurile preferate, reprezentanta companiei afirmă că această categorie de clientelă mizează foarte mult pe tradiția și reputația unui brand, optând astfel, de regulă, pentru produsele semnate Helena Rubinstein, La Mer, Guerlain și Estee Lauder.  Un alt criteriu pe care clientele de peste 40 ani pun mai mult accent este calitatea produselor, mai ales în ceea ce privește ingredientele produselor de îngrijire corporală.

„Studiile efectuate în Vestul Europei arată că momentul în care femeile sunt cel mai mult îngrijorate de aspectul lor fizic este în intervalul 45-50 ani, în această perioadă fiind dispuse să aloce sume semnificative pentru produse premium, care să le amelioreze procesul de îmbătrânire”, a menționat Angela Țiboc.

La momentul actual, circa 20% dintre clienții SOLE sunt reprezentanți de această categorie de vârstă, majoritatea preferând magazinele fizice în detrimentul shop-ului online. În acest sens, reprezentanta companiei menționează că doamnele au mai multă încredere în personalul specializat din magazine și mizează pe sfaturile și recomandările acestuia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *