Transylvania College caută profesori de matematică și IT Transylvania College caută profesori de matematică și IT
În urma creșterii numărului de elevi înscriși în anul școlar 2016 – 2017 și din dorința de a menține un raport optim între numărul... Transylvania College caută profesori de matematică și IT

În urma creșterii numărului de elevi înscriși în anul școlar 2016 – 2017 și din dorința de a menține un raport optim între numărul profesorilor și cel al elevilor, Transylvania College, singura școală din România acreditată pe curriculum românesc și curriculum Cambridge, se află în căutarea de noi cadre didactice.

Pentru următorul an școlar, Transylvania College are 6 poziții disponibile, dintre care 3 sunt destinate profesorilor de matematică, geografie și IT. Pe lângă aceștia, sunt căutați și alți 3 asistenți pentru grădiniță și ciclul primar.

„Recrutarea și integrarea noilor candidați urmărește 4 pași, iar, pentru a fi angajat, unui aplicant i se solicită studii universitare și postuniversitare în pedagogie, certificat de competență lingvistică (Limba Engleză – nivel B2), experiență anterioară în sisteme educaționale similare, de exemplu în pregătirea elevilor pentru Cambridge International Examinations, precum și o atitudine pozitivă, creativă, deschisă și înțelegerea conceptului de predare activă, centrată pe elev”, spune Ruxandra Mercea, Director Executiv al Transylvania College.

Potrivit reprezentanților școlii, costurile pentru salarii și contribuții aferente personalului didactic se ridică anual la peste 1,6 milioane de euro.  În cadrul școlii Transylvania College predau, în prezent, 77 de profesori și asistenți și încă 19 cadre didactice la grupele de grădiniță. Astfel, cu un total de circa 600 de copii înscriși, raportul profesor – elevi este de 1 la 6, în timp ce media europeană este de 1 la 11.

La capitolul beneficii extrasalariale care pot atrage un nou cadru didactic sau care îl pot motiva pentru a rămâne în echipă, Transylvania College menționează acces permanent la programe de dezvoltare, folosirea unor echipamente de ultimă generație, precum și dotarea sălilor de clasă și a laboratoarelor cu echipamente specifice materiei predate.

Un alt beneficiu îl reprezintă integrarea instituției într-o asociație internațională de renume, precum COBIS sau Round Square, care să le permită profesorilor stagii și vizite în alte școli din întreaga lume. De asemenea, posibilitatea de a lua masa într-un loc special amenajat și existența unui campus pentru desfășurarea activităților în aer liber, sunt, de asemenea, importante pentru creșterea gradului de satisfacție în rândul profesorilor, care, conform unui studiu intern, este de 80%.

Procesul de recrutare presupune, în primul rând, o evaluare online a tuturor candidaților prin care se identifică cele mai compatibile persoane cu posturile vacante, având în vedere criterii precum stilul de gândire, trăsături comportamentale dominante și interese ocupaţionale. Ulterior, candidații selectați vor susține un interviu cu șeful de catedră, dar și o lecție demonstrativă, ce va fi analizată atât din punct de vedere al conținutului, cât și al organizării.

Următorul pas îl reprezintă un interviu susținut cu managementul școlii, iar în funcție de acesta se poate trece în etapa finală, o perioadă de integrare în cadrul căreia are loc prezentarea întregii echipe și a campusului, însușirea procedurilor interne, dar și training-uri și sesiuni de dezvoltare profesională.

„În cadrul comunității noastre, educația este centrată pe elev, fiecare copil fiind tratat individual și sprijinit pentru a-și valorifica la maximum potențialul. Toți profesorii sunt preocupați de atingerea celor mai înalte standarde de excelență în educație, fiind dedicați unei continue dezvoltări personale și profesionale. Predarea și învățarea sunt cele mai importante preocupări ale personalului didactic, respectiv ale elevilor”, afirmă Harry Shuttleworth, profesor de chimie în cadrul Transylvania College.

În acest sens, urmând un model britanic evaluat periodic de către Departamentul pentru Educație din Marea Britanie, profesorii din Transylvania College dezvoltă relații pozitive cu elevii și au așteptări ridicate legate de comportamentul și performanța acestora,  oferindu-le tot suportul de care au nevoie. Astfel, raportul întocmit de către instituția britanică a conformat faptul că atitudinea elevilor față de învățare și de comunitatea școlii este foarte bună, aceștia fiind atenți, prietenoși, respectuoși, cu abilități sociale bine dezvoltate și dornici să asimileze informațiile predate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *