Vacanța la rulotă este noul trend Vacanța la rulotă este noul trend
Din moment ce călătorii căută din ce în ce mai mult experiențe unice și consideră că mersul cu rulota este o modalitate de transport... Vacanța la rulotă este noul trend

Din moment ce călătorii căută din ce în ce mai mult experiențe unice și consideră că mersul cu rulota este o modalitate de transport care îi ajută să fie mai aproape de ”adevăratele” emoții, Goodyear îi duce în locuri unice în cadrul campaniei sale de vară ‘Made to Feel Good’.

Călătoritul a devenit o activitate din ce în ce mai accesibilă, în special în Europa. Dar tendința de a ajunge în anumite destinații turistice a fost depășită de noua cerere pentru experiențe de călătorie autentice și unice. Gândiți-vă la peisaje frumoase, orașe fermecătoare sau locuri neașteptate.

Începând cu 22 iunie, Goodyear, una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume, a dat aventurierilor oportunitatea de a sta o noapte în locuri unice și de obicei de neatins, într-o rulotă. Cu sloganul Goodyear, ‘Made to Feel Good’ în minte, Goodyear și-a extins cu această campanie misiunea de a oferi oamenilor experiența unei călătorii confortabile într-o destinație care să îi inspire.

Un loc în care o persoană se simte bine nu este numai locul în care aceasta se simte ca acasă, ci o persoană poate fi fericită și atunci când trăiește noi experiențe și descoperă noi locuri frumoase. Iar călătoritul cu rulota a devenit extrem de popular pentru că dă oamenilor posibilitatea de a ajunge în aceste locuri autentice.

Dr. Dimitrios Tsivrikos, psiholog în materie de consum și business la University College of London, a explicat: “Rulotele devin din ce în ce mai mult navele cu care consumatorii  fac călătorii personalizate și autentice. În acestea, consumatorii sunt pe deplin în control asupra peisajelor și a drumului pe care îl urmează, ceea ce le dă un sentiment de libertate și entuziasm pe care puține alte modalități de a călători îl oferă.”

“Această campanie întruchipează credo-ul Goodyear: ‘Made to Feel Good’, oferind experiențe unice pe care să nu le uiți niciodată. Goodyear dorește să inspire consumatorii să se bucure de aventura pe care nu au mai întâlnit-o până acum, dându-le totodată starea de spirit necesară pentru o călătorie sigură și de încredere”, a spus Alexis Bortoluzzi, Marketing Director Consumer EMEA Goodyear Dunlop.

Consumatorii din toată Europa li s-a oferit oportunitatea să stea în acest loc în care să se simtă bine accesând https://goodyear-feelgoodplaces.com/ și petrecând noaptea într-o rulotă mobilată de utilată, special proiectată pentru a asigura o vacanță revigorantă.

Cei interesați au putut urmări acest loc în care să te simți bine mobil, în toate cele 6 săptămâni de aventură, pe canalele de social media ale Goodyear: http://www.facebook.com/goodyear, www.instagram.com/goodyear_emea și http://www.twitter.com/GoodyearPress) și să își prenoteze o noapte în rulotă, gratis[1].

Pentru fiecare locație, dezvăluită cu doar câteva zile înainte de a ajunge în acel loc, prin intermediul social media și pe blogul de călătorii al Goodyear, integrat în pagina de Facebook a companiei, cei interesați de această experiență oferită de Goodyear și-au putut rezerva sejurul pe Airbnb, primul venit fiind primul servit.

—————————————————–

[1] “Supus clauzelor din Termeni și Condiții pentru Închirierea Rulotei Goodyear, știind că pentru aceasta sunt eligibile numai persoane peste 18 ani și persoane care au dat “like” paginii de Facebook a Goodyear dedicată închirierii rulotei”.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *