Un Leu Curajos pentru ”micii oameni” din centrele oncopediatrice Un Leu Curajos pentru ”micii oameni” din centrele oncopediatrice
Retailerul Lidl extinde susținerea acordată Asociației Little People, prin campania „Un leu pentru Leul Curajos”. Astfel, pentru fiecare articol achiziționat din rechizitele școlare marcate... Un Leu Curajos pentru ”micii oameni” din centrele oncopediatrice

Retailerul Lidl extinde susținerea acordată Asociației Little People, prin campania „Un leu pentru Leul Curajos”. Astfel, pentru fiecare articol achiziționat din rechizitele școlare marcate cu simbolul Leului Curajos, Lidl România donează câte un leu către Asociația Little People.

Campania „Un leu pentru Leul Curajos” se desfășoară între 25 august – 14 septembrie și vine în ajutorul copiilor și adolescenților internați în centrele oncopediatrice din țară.

Pentru fiecare dintre rechizitele școlare selecționate, achiziționate din magazinele Lidl, compania donează câte un leu către Asociația Little People, pentru susținerea copiilor și adolescenților care luptă cu cancerul în spitalele din România.

”Împreună putem colora povestea Leului Curajos, cu ajutorul instrumentelor de scris și desenat (13.99 lei/set), disponibile în 6 modele, și putem contura povestea celor peste 2.000 de copii și adolescenți care beneficiază de sprijinul specializat al oganizației cu setul de finelinere (7.99 lei/1 set). Toate acestea, alături de multe alte produse, ne vor ajuta să continuăm misiunea Leului Curajos”, spun reprezentanții Lidl.

Asociația Little People România derulează programe în beneficiul copiilor și adolescenților afectați de cancer, având cea mai mare rază de acoperire a pacienților în România, 95% dintre pacienți beneficiind de programele de suport în 8 centre onco-pediatrice din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Tg. Mureș. Asociația a dezvoltat un program complex de suport psihosocial, bazat pe diverse forme de terapii: terapie prin artă cu instrumente medicale, terapie prin joacă, terapie prin artă, dramaterapie, oferind suport constant de la prima internare și până la integrarea lor reușită în societate, odată cu finalizarea tratamentului.

„Copiii și adolescenții cu afecțiuni oncologice ne arată în fiecare zi ce înseamnă curajul. Iar noi dorim să le oferim sprijinul necesar pentru ca ei să se poată familiariza cu transformările pe care le presupune un astfel de tratament și care, de multe ori, se întâmplă să le inducă acestora un puternic sentiment de teamă. Dorim să le dedicăm campania „Un leu pentru Leul Curajos”, pentru care am ales rechizitele școlare, un simbol al copilăriei trăite fără teamă, cum ne dorim să fie și cea a copiilor internați în centrele de oncopediatrie din România. Ne-am bucura să îi avem alături de noi pe clienții noștri, așa cum s-a întâmplat cu fiecare campanie pe care am desfășurat-o   de-a lungul celor cinci ani de prezență în România”, afirmă Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager Lidl România.

Și tu poți susține campania „Un leu pentru Leul Curajos” prin achiziționarea rechizitelor școlare semnalizate cu Leul Curajos din toate magazinele Lidl din țară!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *