Comunitatea Uber se alătură campaniei “Brancuși e al meu” Comunitatea Uber se alătură campaniei “Brancuși e al meu”
Până pe 16 septembrie, Uber invită utilizatorii aplicației din București să viziteze statuia “Cumințenia Pământului” și să contribuie astfel la campania de strângere de... Comunitatea Uber se alătură campaniei “Brancuși e al meu”

Până pe 16 septembrie, Uber invită utilizatorii aplicației din București să viziteze statuia “Cumințenia Pământului” și să contribuie astfel la campania de strângere de fonduri “Brâncuși e al meu”. Campania are ca scop strângerea sumei de șase milioane de euro pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși.

Timp de o lună, Uber va dona echivalentul a 50% din valoarea fiecărei curse făcute de utilizatorii care merg să admire statuia, aflată la Muzeul BNR.

Mecanismul este unul simplu:

  • programează o vizita la Muzeul BNR până vineri, 16 septembrie. “Cumințenia Pamântului” poate fi vizitată de luni până vineri, între 10:00 și 18:00, cu programare prealabilă. Află mai multe despre condițiile de vizitare;
  • Comandă o mașină în aplicația Uber și introdu ca destinație Muzeul BNR;
  • echivalentul a 50% din valoarea fiecărei curse va ajunge în conturile Ministerului Culturii, pentru campania “Brâncuși e al meu”.

Proiectul de achiziționare a operei «Cumințenia Pământului» de Constantin Brâncuși are semnificații simbolice foarte puternice și o dimensiune care înscrie acest demers asumat de Guvernul României și Ministerul Culturii într-o dinamică globală. La nivel internațional, se vorbește mult despre economia participativă. Faptul că în România se petrece acest demers, la un asemenea nivel, arată că suntem o societate care a început să se maturizeze și să acționeze în acord cu tendințele occidentale din Europa și de dincolo de Ocean. Procesele de achiziționare a bunurilor publice printr-o investiție colectivă a indivizilor nu fac altceva decât să redefinească responsabilitatea și participarea comunităților, iar România are nevoie de asta în acest moment. Pentru a achiziționa «Cumințenia Pământului», în cuvintele artistului Mircea Cantor, trebuie să avem «îndrăzneala de a fi necuminți» și să donăm” a spus Corina Șuteu, Ministrul Culturii.

În plus, Uber invită întreaga comunitate de pasageri și șoferi parteneri să doneze câte 2 Euro la numarul de SMS al campaniei: 8833.

“«Brâncuși e al meu» este mai mult decât o campanie de strângere de fonduri, este ocazia să arătăm că suntem o comunitate care împarte aceleași valori. Suntem peste 100.000 de pasageri și soferi parteneri pe platforma Uber în România – tot atatea posibile donații care, doar însumate, pot face o diferență” a spus Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania.

Despre campania “Brancuși e al meu“

“Brâncuși e al meu“ are ca scop strângerea sumei de șase milioane de euro pentru achiziţia operei lui Constantin Brancuși. ”Cuminţenia pământului” a fost realizată de Constantin Brâncuși în anul 1907 și aparţine patrimoniului cultural naţional, în categoria Tezaur. Alături de “Sărutul” și “Rugăciunea”, marchează cea mai apreciată perioadă de creaţie a artistului. Este emblema “primelor sculpturi moderne din lume”.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *