90% dintre românii care folosesc PayPoint plătesc lunar cel puțin o factură 90% dintre românii care folosesc PayPoint plătesc lunar cel puțin o factură
PayPoint România, principalul operator de plăți în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, sărbătorește 8 ani de la lansarea serviciului Plăți Facturi... 90% dintre românii care folosesc PayPoint plătesc lunar cel puțin o factură

PayPoint România, principalul operator de plăți în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, sărbătorește 8 ani de la lansarea serviciului Plăți Facturi în România. Compania a înregistrat o creștere spectaculoasă în această perioadă, procesând peste 215 milioane de tranzacții plăți facturi de la lansarea serviciului și până la încheierea anului financiar 2015-2016.

PayPoint are în prezent contracte încheiate cu 120 companii cu acoperire locală și națională (cel mai mare portofoliu de acest tip), iar serviciile sale sunt prezente în peste 10.200 magazine partenere din toată țara (cea mai extinsă rețea națională).

În 2008, când a fost lansat serviciul  în România, consumatorii erau destul de reticenți în fața acestui canal nou de plată, întrucât nu asociau facturile cu mediul de retail. Astăzi, procentul de notorietate, gradul de utilizare a sistemului, satisfacția şi loialitatea consumatorilor spun multe despre evoluția PayPoint. La nivel național, din cei responsabili cu efectuarea diferitelor tipuri de plăți în gospodărie, 90.3% declară că au auzit de categoria terminalelor de plăți operate de vânzătoare în magazine (categorie în care PayPoint este principalul jucător), 65.7% din ei au folosit vreodată aceste terminale, iar 49.5% le-au folosit în ultimele trei luni (fiind al doilea cel mai utilizat canal de plată la nivel național), după cum reiese dintr-un studiu realizat de Millward Brown.

Infografic_Diversitatea platilor prin PayPointÎn rândul utilizatorilor PayPoint intervievați în proximitatea unor magazine partenere PayPoint, 75.3% declară că plata prin terminale operate de vânzătoare în magazine este cel mai avantajos canal de plată folosit vreodată. Drept dovadă, aceștia arată un nivel de loialitate şi o frecvență de utilizare ridicate: 76.1% folosesc serviciile PayPoint de peste un an de zile, 90% din ei folosesc sistemul în fiecare lună pentru a plăti cel puțin o factură iar 79% ar căuta un alt magazin partener PayPoint, dacă cel curent nu ar mai exista.

Studiul a fost realizat la nivel național, în perioada aprilie-mai 2016, prin interviuri în fața unor magazine partenere PayPoint selectate din mediul urban şi mediul rural, pe un eșantion de 1.000 de persoane, 18-65 ani, utilizatori şi non-utilizatori ai serviciilor companiei PayPoint şi prin interviuri telefonice (pe un eșantion de 1.000 de persoane din mediul urban şi rural, 18-65 ani, responsabile cu efectuarea plăților în gospodărie).

Prin PayPoint, consumatorii pot efectua o gamă largă de plăți în magazinele partenere precum: facturile pentru utilități, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu, asigurări şi rate, contravaloarea rovinietei, pot realiza operațiuni de încărcare electronică sau transfer de bani în locații PayPoint selecționate.

Pentru a efectua o plată, aceștia trebuie doar să se prezinte cu documentul de plată în cel mai apropiat magazin în care se găsește un terminal PayPoint, unde vânzătorul se ocupă de procesarea tranzacției; acesta încasează banii în numerar și înmânează consumatorului un exemplar al chitanței cu detaliile tranzacției (data plății, suma, locația, furnizorul etc.). Operațiunea este extrem de rapidă, iar accesul la sistem nu este condiționat de cumpărarea de produse din magazin sau plata vreunui comision.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *