Barrier deschide două noi magazine în franciză Barrier deschide două noi magazine în franciză
Un nou magazin în franciză Barrier a fost deschis la Galați, fiind primul din oraș și cel de-al 21-lea al rețelei. Este cea de-a... Barrier deschide două noi magazine în franciză

Un nou magazin în franciză Barrier a fost deschis la Galați, fiind primul din oraș și cel de-al 21-lea al rețelei. Este cea de-a doua deschidere de magazin în mai puțin de o lună, un nou showroom fiind inaugurat la Brașov, la sfârșitul lunii iulie. 

Compania Electric Plus, compania deținătoare a brandului Barrier – lider național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, continuă astfel extinderea rețelei de magazine în franciză, obiectivul pentru finalul anului fiind un număr cât mai mare de unități specializate pe întreg teritoriul țării. În afara rețelei proprii de magazine, Barrier are și peste 100 de colaboratori, prin care comercializează produsele companiei.

„Aceste deschideri de magazine confirmă angajamentul nostru pentru dezvoltarea profesionistă a domeniului tâmplăriei PVC. Este foarte important să le putem oferi consumatorilor produse de calitate, dar și consultanți dedicați și profesioniști care să poată să îi îndrume exact către ceea ce au ei nevoie. Iar asta este ceea ce ne dorim să se întâmple în magazinele francizate, unde asigurăm tot suportul de care este nevoie.”, a spus Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare, Barrier.

Cele două showroom-uri deschise urmează același concept implementat în cadrul rețelei. Este pusă la dispoziția clienților o gamă largă de produse de ultimă generație ale companiei Barrier, dar și consultanță specializată din partea angajaților, atât pe partea de vânzare, cât și pe cea tehnică, satisfăcând astfel cele mai complexe dorințe. Angajații beneficiază de cursuri specializate în mod periodic în cadrul Academiei Barrier pentru a fi la curent cu cele mai noi evoluții în domeniu. 

„Rețeaua de magazine în franciză a fost dezvoltată pentru a suplini nevoia de magazine specializate în toate orașele și de profesioniști care să ajute clienții, conform dorințelor acestora. Avantajul Barrier este investiția continuă în personalul din magazine, atât pe partea de vânzări, cât și pe cea logistică. Toți angajații din magazinele francizate Barrier urmează constant cursurile de perfecționare ale Academiei Barrier pentru a putea oferi consultanță dedicată clienților”, a declarat directorul comercial al companiei Barrier, Valentin Stan.

Compania Barrier și-a propus să ajungă la o rețea de 100 de magazine în francize la nivel național în următorii doi ani, cu accent pe București, Moldova și Ardeal, ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu, unde clienții să găsească îndrumare de specialitate și produse de tâmplărie PVC la cele mai înalte standarde calitative.

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o rețea în continuă expansiune, cu un număr de peste 300 de parteneri activi, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, care rămân în mintea consumatorilor. În plus, aderarea la rețeaua de francize Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele campaniei integrate de marketing

Investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum șase luni pentru cei care activează deja în domeniul tâmplăriei PVC și de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.

În prezent, complexul industrial al Electric Plus asigură toată gama de produse pentru tâmplărie PVC, de la producția de ferestre și uși, la sticlă termoizolantă, foliere profile, curbare profile, precum și uși secţionale rezidenţiale și industriale și rulouri. Compania deţine cele mai moderne linii de fabricaţie din industria de profil. 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *