Produsele Cosmetic Plant, de acum și pe rafturile hipermarketurilor Carrefour Produsele Cosmetic Plant, de acum și pe rafturile hipermarketurilor Carrefour
Cosmetic Plant, unul dintre cei importanți producători autohtoni de produse cosmetice, îşi extinde prezenţa pe rafturile marilor lanţuri de retail de bunuri de larg... Produsele Cosmetic Plant, de acum și pe rafturile hipermarketurilor Carrefour

Cosmetic Plant, unul dintre cei importanți producători autohtoni de produse cosmetice, îşi extinde prezenţa pe rafturile marilor lanţuri de retail de bunuri de larg consum şi anunţă startul livrărilor către hipermarketurile Carrefour din întreaga ţară.

“Negocierile cu lanţul de retail franţuzesc Carrefour au demarat în urmă cu aproximativ 6 luni, iar începând cu această lună produsele noastre deja se găsesc pe rafturile celor 29 de magazine tip hipermarket din România, prezente în 18 dintre cele mai mari oraşe din ţară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmaţiilor sale, Cosmetic Plant va livra în total opt game din cele 14 pe care le produce în fabrica de la Cluj-Napoca. Astfel, circa 25 de produse din gamele Cătină, Anticelulită, Bioliv, Me&Mom, Lift UP, Miere şi Lăptişor de Matcă, Argan, Q10 + Ceai verde sunt de acum disponibile în reţeaua de hipermarketuri Carrefour.

„Gamele noastre se vor putea găsi în magazine în raioanele de cosmetice, fiind poziţionate la raft în funcţie de structura deja existentă. Majoritatea produselor pe care le vom livra vor fi cele pentru îngrijirea tenului – cremele antirid, cele hidratante sau de ochi – cât şi produsele anticelulitice. De asemenea, vom livra şi emulsia antivergeturi din gama Me&Mom”, a mai completat Susana Laszlo.

Dincolo de cele 25 de produse pentru care deja s-au început livrările, Cosmetic Plant va actualiza gama  existentă în magazinele Carrefour în funcţie de performanţa fiecărui produs şi de sezonalitate, dar şi în funcţie de lansările programate pentru viitor.

Impact în business – Afaceri de 1 milion de lei anual

Dincolo de oportunitatea oferită clienţilor de a ajunge mai uşor la produsele Cosmetic Plant, colaborarea cu retailerul Carrefour va avea un impact pozitiv şi în business-ul companiei. Astfel, lunar compania se aşteaptă la livrări de  cca. 10.000 de produse, estimând că cele mai mari vânzări se vor realiza în locaţiile din Bucureşti.

„În total, estimam că vânzările Cosmetic Plant către hipermarketurile Carrefour vor fi de cca. 1 milion de lei anual, în prima fază a colaborării”, a subliniat Susana Laszlo.

Lanţul de hipermarketuri Carrefour completează lista partenerilor care vând produsele Cosmetic Plant, precum rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *