New Trends: piața programelor de tip wellbeing retreat, plus 50% în 2016 New Trends: piața programelor de tip wellbeing retreat, plus 50% în 2016
Programele de tip wellbeing retreat dezvoltate pentru companiile din România vor înregistra o creștere de 50%, până la finalul anului. Acestea sunt dezvoltate și... New Trends: piața programelor de tip wellbeing retreat, plus 50% în 2016

Programele de tip wellbeing retreat dezvoltate pentru companiile din România vor înregistra o creștere de 50%, până la finalul anului. Acestea sunt dezvoltate și implementate de furnizorii de ateliere creative și programe de corporate wellbeing pentru a fi oferite de companii ca beneficiu angajaților.

Principalul lor scop este de a combate efectele unui stil de viață alert și de a îmbunătăți vizibil bunăstarea emoțională a participanților.

Provocările unui loc de muncă într-un mediu modern pot fi în detrimentul sănătății fizice și mentale ale angajaților. Sedentarismul, perioadele de stres și oboseala angajaților sunt decontate atât de aceștia, pe plan personal, cât și de companie.

„Pornind de la nevoia companiilor de a combate aceste potențiale efecte negative într-un mod cât mai plăcut pentru angajați și cu rezultate sustenabile, am dezvoltat în ultimii doi ani noua categorie de programe corporate de tip wellbeing retreat”, declară Alecsandra Ioniță, CEO și well-being specialist SmartExperience. SmartExperience este principalul furnizor de programe de tip wellbeing retreat din România, cu cea mai complexă ofertă de pachete.

În prezent, SmartExperience are în portofoliu de wellbeing retreats programe pe teme de nutriție holisitică și integrativă, mental balance, dezvoltare personală și arte plastice. În top trei cele mai accesate programe de către companii sunt: Wellness week, Physical & Mental balance week, Travel painting.

Companiile early adopters pe acest segment sunt multinaționale care activează în industrii precum FMCG, IT și telecomunicații, farmaceutică și îngrijirea sănătății, servicii financiar-bancare.

Pe lângă creșterea nivelului de energie fizică și psihică a angajaților, wellbeing retreats sunt organizate cu scopul de a îmbunătăți comunicarea în interiorul companiei, între departamente sau pe paliere ierarhice.

 „Șapte din zece participanți la wellbeing retreats ogranizate de SmartExperience afirmă că o comunicare mai facilă și eficientă cu colegii se regăsește printre beneficiile imediate cele mai importante în urma participării la aceste programe”, spune Alecsandra Ioniță.

Un wellbeing retreat are o durată de la 3 zile, până la o săptamană, și se desfășoară într-o destinație turistică, unde angajații beneficiază de câteva zile pline de ateliere recreative și creative – ca parte a unui program complex de dezvoltare, sau de un program mai lejer, cu maximum 3 ateliere pe zi.

SmartExperience este prima companie din România care pune la dispoziția angajatorilor o gamă completă de soluții și programe de corporate wellbeing, peste 35 de tipuri de activități, ce pot fi desfășurate la birou sub forma unor ateliere creative și au la bază tehnica learn-by-doing. SmartExperience este singura companie care adoptă o abordare integrată a programelor corporate well-being, îmbinând metode clasice de training cu activități desfășurate prin cele mai interactive modalități.

SmartExperience și-a început activitatea în 2010, prin organizarea de ateliere tematice pentru relaxarea angajaților și furnizează servicii complete pentru unele dintre cele mai mari companii din țară. Programele implementate se desfășoară la sediul companiilor, fie în pauzele de prânz, fie după orele de serviciu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *