OLX se extinde pe segmentul imobiliar OLX se extinde pe segmentul imobiliar
De la începutul lunii august, OLX vine cu schimbări importante lansând în premieră trei servicii premium dedicate domeniului imobiliar: pachete comerciale personalizate pentru agenții,... OLX se extinde pe segmentul imobiliar

De la începutul lunii august, OLX vine cu schimbări importante lansând în premieră trei servicii premium dedicate domeniului imobiliar: pachete comerciale personalizate pentru agenții, o platformă CRM pentru gestionarea ofertelor, precum și un site dedicat exclusiv acestui sector.

Astfel, începând cu perioada imediat următoare, agențiile și profesioniștii din domeniu vor putea alege pachete de servicii personalizate pentru publicarea de anunțuri noi în cadrul categoriei Imobiliare de pe OLX, prețurile pornind de la aproximativ un euro în funcție de numărul de oferte încărcate. Pentru români, platforma rămâne una accesibilă. Utilizatorii vor putea să publice până la trei anunțuri gratuite la fiecare 30 de zile.

Tot ca parte a noii direcții de dezvoltare și profesionalizare a serviciilor OLX, agențiile imobiliare se bucură și de o platformă CRM, AtlaStock, prin care își pot gestiona dintr-o singură interfață toate anunțurile. Cu ajutorul acesteia, agenții au informații în timp real cu privire la ofertele lor, contractele sau comisioanele aferente tranzacțiilor încheiate. De asemenea, proprietarii de agenții își pot măsura obiectiv performanțele echipelor lor de vânzări. Până în prezent, platforma AtlaStock este folosită de 700 de agenții din țară.

“Prin introducerea acestor servicii noi ne propunem să ducem la următorul nivel cea mai extinsă rețea de profesioniști și cumpărători de proprietăți din România. Având la bază experiența locală și internațională din cadrul grupului și în urma feedback-ului primit în ultimele luni din partea clienților noștri, venim cu o nouă abordare: agenții imobiliari vor accesa o soluție premium dedicată zonei de anunțuri, iar românii se vor bucura de același serviciu gratuit și ofertant.” menționează Sorin Bălan, Head of Real-Estate OLX România.

Tot pentru luna august a acestui an, compania pregătește și extinderea pe nișa sectorului imobiliar prin lansarea unui site dedicat strict acestui domeniu. “Lansarea unei platforme adresate exclusiv zonei imobiliare, respectiv a unei soluții integrate pentru companii, reprezintă pașii firești pe care îi facem pentru dinamizarea pieței și oferirea unui serviciu relevant și util cumpărătorilor și profesioniștilor din domeniu.“ continuă Sorin Bălan.

În prezent, secțiunea Imobiliare din cadrul OLX este în top 3 cele mai vizitate categorii din cadrul site-ului, cu o medie de 3,5 milioane de vizitatori unici lunari. Peste 173.000 de anunțuri noi sunt listate o dată la 30 de zile, vânzătorii și cumpărătorii schimbând până la doua milioane de mesaje în fiecare lună. De asemenea, conform studiilor realizate intern pentru ultimele trei luni, un imobil încărcat pe OLX este declarat vândut sau închiriat în aproximativ 28 de zile.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *