Gillette lansează clipul “Perfect Isn’t Pretty” – un tribut adus muncii intense depuse de sportivi în călătoria lor către Jocurile Olimpice de la Rio Gillette lansează clipul “Perfect Isn’t Pretty” – un tribut adus muncii intense depuse de sportivi în călătoria lor către Jocurile Olimpice de la Rio
La mai puțin de o lună distanță până la Ceremonia Oficială de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Gillette, brandul lider de categorie... Gillette lansează clipul “Perfect Isn’t Pretty” – un tribut adus muncii intense depuse de sportivi în călătoria lor către Jocurile Olimpice de la Rio

La mai puțin de o lună distanță până la Ceremonia Oficială de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Gillette, brandul lider de categorie pe produsele de îngrijire personală pentru bărbați, lansează clipul Perfect Isn’t Pretty – spotul principal al campaniei realizate cu ocazia Jocurilor Olimpice.

Spotul aduce în lumina reflectoarelor munca intensă pe care sportivii o depun în timpul antrenamentelor, iar personajele principale sunt sportivii din lotul global de ambasadori ai Gillette:  Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, decathlon), Ning Zetao (China, înot) și Andy Tennant (Marea Britanie, ciclism). Dezvăluind lupta dură și de multe ori trecută cu vederea, alături de sacrificiile pe care le depun sportivii în a atinge perfecțiunea – de la dureri fizice până la discuții neașteptate cu cei dragi – Gillette aduce consumatorilor conceptul Perfect Isn’t Pretty în adevăratul sens al cuvântului.

“Cred că este dificil de înțeles dedicarea totală pe care sportivii o depun pentru a se perfecționa la sportul pe care îl practică, pentru a deveni mai preciși în execuție”, declară Neymar Jr. “Ne luăm un angajament important de a ne rafina aptitudinile cu scopul de a ne atinge obiectivul de a concura la Jocurile Olimpice. Și este foarte important că Gillette a pus în evidență această parte a muncii noastre – nu doar partea frumoasă, de pe covorul roșu, ci de ce este într-adevăr nevoie pentru a ajunge pe cea mai mare scenă a sportului la nivel mondial. Sunt onorat să fac parte dintr-o campanie ce arată cu adevărat ce se întâmplă în spatele scenei în drumul către Jocurile Olimpice”, adaugă Neymar Jr.

În realizarea acestui clip, Gillette a colaborat cu Sia, cântăreață și compozitoare, câștigătoare a multiple premii, pentru a aduce o perspectivă nouă cu scopul de a accentua conceptul Perfect Isn’t Pretty, prin intermediul noii sale melodii, “Unstoppable.” Pentru a sărbători Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Gillette a mai colaborat cu încă trei artiști de renume mondial, care au venit cu talentul și expertiza lor în cadrul melodiei “Unstoppable”, realizând un mix al melodiei, difuzat în premieră pe coloana sonoră a noului spot.

  • Ariel Rechtshaid – producător, câștigător al premiilor Grammy. Ariel este producătorul melodiei, a lucrat cu Sia pentru a-și perfecționa interpretarea, a cântat la majoritatea instrumentelor și a lucrat cu Pusha T pentru a aduce cea mai bună contribuție melodiei.
  • Pusha T – membru fondator al trupei de rap Clipse, Pusha T a compus ritmurile de rap și le-a interpretat în cadrul melodiei.
  • Olodum – fanfară din Brazilia care a contribuit aducând ritmuri de percuție cu influență braziliană melodiei, adăugând astfel talentul lor de a reflecta Jocurile Olimpice de la Rio.

“Când lucram la Unstoppable am vrut să compun un imn dedicat sportului, acea melodie ascultată înainte de un joc important pentru a motiva sportivii”, spune Sia, cântăreață și compozitoare, câștigătoare a multiple premii. “Pe măsură ce am aflat mai multe despre campania “Perfect Isn’t Pretty” realizată de Gillette cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio, colaborarea a venit în mod natural, iar clipul a fost momentul perfect pentru a inaugura acest nou mix.”

Clipul și melodia din coloana sonoră sunt combinația perfectă de a reda conceptul Perfect Isn’t Pretty, ce reprezintă rolul Gillette ca brand ce promite și depune eforturi pentru a oferi cele mai bune aparate de ras pentru 800 de milioane de bărbați zi de zi, de mai bine de un secol.

“Perfect Isn’t Pretty surprinde munca adevărată și curajoasă depusă de sportivi în călătoria lor către Jocurile Olimpice”, a explicat Francesco Tortora, Global Brand Director Gillette. “Clipul nostru și melodia de pe coloana sonoră ne arată cum sportivii olimpici ne inspiră direct pe noi, în calitate de brand global, de a continua să căutăm perfecțiunea, indiferent de cât de greu poate fi drumul, pentru că este nevoie de performanța unui sportiv pentru a ajunge la Jocurile Olimpice și a noastră pentru a crea cel mai bun aparat de ras din lume.”

Clipul integral Perfect Isn’t Pretty poate fi vizionat pe canalul de YouTube al Gillette sau pe Twitter – @Gillette. Melodia este disponibilă pe Spotify, Apple Music și SoundCloud în peste 140 de țări din lume.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *