Caffè Ritazza, animată de vibraţiile Coffee Cooling Party Caffè Ritazza, animată de vibraţiile Coffee Cooling Party
Pentru a marca în mod oficial intrarea pe piaţa românească, Caffè Ritazza a organizat o petrecere la care au participat jurnalişti, bloggeri şi oameni... Caffè Ritazza, animată de vibraţiile Coffee Cooling Party

Pentru a marca în mod oficial intrarea pe piaţa românească, Caffè Ritazza a organizat o petrecere la care au participat jurnalişti, bloggeri şi oameni de PR.

Miercuri, 13 iulie, Caffè Ritazza din Bucureşti Mall şi, mai ales, terasa Winter Garden a locaţiei au fost animate de vibraţiile Coffee Cooling Party, eveniment în centrul căruia s-a aflat cafeaua, sub diverse şi delicioase forme: cocteiluri alcoolice şi non-alcoolice cu cafea, frappé-uri cu arome înnebunitoare (Snickers, Oreo, caramel, caramel sărat, vanilie, alune de pădure, brownie, căpşune, toffee nut), îngheţată cu cafea.

Invitaţii s-au delectat, de asemenea, cu sandvişuri şi salate reţetă proprie, preparate în bucătăria Caffè Ritazza, precum şi cu celebrele Millie’s Cookies, aduse în exclusivitate în România prin această franciză. „Fursecurile uriaşe”, aşa cum au mai fost denumite, au delectat invitaţii cu cele patru variante în care sunt disponibile: ciocolată cu lapte, double chocolate, caramel & nuci pecan şi ciocolată albă.

Fiind inspirată de cafenelele din nordul Italiei, Caffè Ritazza nu putea organiza decât o petrecere în acelaşi ton, astfel încât locaţia din Bucureşti Mall a fost gazda a patru scutere Vespa, un alt punct de atracţie pentru invitaţi. Modelul retro Vespa Primavera, unic în România, a fost amplasat în interiorul cafenelei, acompaniindu-i pe invitaţii care au dorit să marcheze participarea la eveniment printr-o fotografie la panoul foto oficial, iar alte trei modele moderne Vespa s-au făcut remarcate pe terasa cafenelei, atât în fotografiile invitaţilor la eveniment, cât şi în cele ale publicului larg.

Savoarea serii a fost completată de îngheţata Siviero Maria, iar distracţia – de cabina foto, pentru care invitaţii au folosit accesorii foto în ton cu tema evenimentului: ceşti de cafea Ritazza, smartphone pentru selfie-uri – Coffee Selfie, bule cu mesaje simpatice: „Bună! Hai, la o cafea!”, „Coffee meets sweetie”, „I love Ritazza”, „Best coffee in town”. Şi nu e deloc deplasat să spunem că aici se găseşte best coffee in town, pentru că Ritazza se laudă cu propriul amestec de cafea şi cu talentul celor mai buni Barista, pregătiţi în Marea Britanie.

Caffè Ritazza este o franciză din UK prezentă în 23 de ţări, cu peste 120 de unităţi, având o activitate de peste 20 de ani. În luna mai a acestui an a deschis primele două locaţii din ţară, ambele în Capitală: Plaza România şi Bucureşti Mall. Cafenelele Ritazza se remarcă prin designul urban şi creativ, bazat pe un concept arhitectural realizat de un studio londonez de creaţie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *