Cumpărăturile de pe smartphone de vacanțe și bilete de avion pot duce business-ul Paravion la 60 mil. euro în 2016 Cumpărăturile de pe smartphone de vacanțe și bilete de avion pot duce business-ul Paravion la 60 mil. euro în 2016
Cifra de afaceri a Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România, a crescut cu 56% în primul semestru al acestui an,... Cumpărăturile de pe smartphone de vacanțe și bilete de avion pot duce business-ul Paravion la 60 mil. euro în 2016

Cifra de afaceri a Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România, a crescut cu 56% în primul semestru al acestui an, ajungând la circa 27 de milioane de euro. Cea mai mare creștere a fost raportată în cazul achiziției biletelor de avion, dar și a camerelor de hotel în străinătate, iar cumpărăturile de pe telefonul mobil au înregistrat cea mai spectaculoasă ascensiune.

Cu o cifră de afaceri de 26,96 milioane de euro în primele șase luni din acest an, Paravion a înregistrat o creștere de 56% față de rezultatele obținute în primul semestru al anului trecut. Agenția, care a încheiat anul 2015 cu afaceri de aproape 43 de milioane de euro, clasându-se pe primul loc ca volum al vânzărilor în rândul portalurilor de turism din România, estimează pentru întregul an 2016 o cifră de afaceri de aproximativ 60 de milioane de euro.

Creșterea din prima jumătate a acestui an provine din consolidarea poziției în piețele online din România și Turcia pe segmentul biletelor de avion, vacanțe și hoteluri, respectiv majorarea volumelor vândute în Europa prin intermediul platformelor Paravion în engleză, spaniolă, italiană, greacă, bulgară și maghiară, dar și din extinderea pe noi piețe (SUA și Asia de Sud Est).

Cele mai mari creșteri au fost înregistrate pe segmentul biletelor de avion (50%), pe hoteluri (35%), pachete city break și vacanțe charter. Scăderi ale volumelor vândute au fost pentru vacanțele în Antalya și stațiunile din Spania. În schimb, se caută mult mai mult Grecia, Malta și Cipru.

“Față de prima jumătate a anului trecut, am constatat o creștere semnificativă a ponderii mobilului ca mijloc de achiziție a vacanțelor, o creștere a ratei de conversie pe mobil și un număr mai mare de clienți ce accesează direct Paravion”, a declarat Remus Vișan, managing director al Paravion.

De asemenea, în primul semestru al acestui an a crescut intervalul dintre momentul achiziției și cel al plecării, și a urcat și prețul mediu pentru biletul de avion, lucru explicat prin faptul că turiştii aleg mult mai des destinații de pe alte continente, pentru care, firește, călătoria e mai scumpă decât în cazul celor din Europa. Cele mai spectaculoase creșteri se înregistrează pentru plecările din România către Thailanda, Singapore, Cipru, Islanda, Indonezia, Coreea de Sud și Statele Unite.

Cele mai căutate cinci destinații pentru vacanțe de o săptămână în acest an sunt Creta, Zakynthos, Rhodos, Corfu și Antalya, iar la city break-uri conduc Roma, Viena, Praga, Amsterdam și Bruxelles. Cei care cumpără doar bilete de avion aleg Amsterdam, Istanbul, Paris, Munchen și Praga.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *