Cosmetic Plant: produsele pentru protecție solară, o treime din vânzările companiei în lunile de vară Cosmetic Plant: produsele pentru protecție solară, o treime din vânzările companiei în lunile de vară
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, extinde gama de produse pentru protecție solară prin noua gamă Cocos ce are la bază... Cosmetic Plant: produsele pentru protecție solară, o treime din vânzările companiei în lunile de vară

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, extinde gama de produse pentru protecție solară prin noua gamă Cocos ce are la bază ulei de cocos BIO şi nu conţine parabeni, estimând o creștere de aproximativ 10% a vânzărilor din această vară pe acest segment, precum și atragerea unui nou segment de clienți.

„Noua gamă de produse se adresează unei categorii de persoane interesate de produse de protecţie solară cu ingrediente de bază BIO şi care nu conţin parabeni, această nişă fiind încă insuficient exploatată. Astfel, estimăm că, vom putea observa o creștere de circa 10% a vânzărilor pe segmentul produselor de plajă, mai ales dacă vremea va fi favorabilă, comparativ cu anul anterior, când acestea au generat peste 30% din totalul vânzărilor din lunile de vară”, a afirmat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, emulsiile de plajă reprezintă peste 87% din totalul vânzărilor de produse pentru protecție solară, în timp ce uleiurile de plajă însumează 13%. De asemenea, în ultima perioadă, compania a remarcat un interes crescut pentru produsele de protecție solară cu factori de protecție cât mai ridicați, respectiv 30 și 50.

„Motivele care stau la baza comportamentului de consum se restrâng asupra riscurilor pe care expunerea la soare le prezintă, începând de la îmbătrânirea prematură a pielii și până la pericolul cancerului de piele. Conștientizarea româncelor în acest sens a cunoscut o creștere considerabilă în ultimii ani, acestea fiind astăzi mult mai precaute și atente atât la ingredientele produselor, cât și la ambalajul acestora”, a menționat reprezentanta companiei.

Astfel, pe lângă un factor de protecție cât mai ridicat împotriva radiațiilor UV, femeile acordă o atenție importantă și compoziției produselor, căutând ingrediente naturale, chiar BIO. De asemenea, tipul formulei și lipsa parabenilor facilitează decizia de achiziție. Nu în ultimul rând, produsele ambalate în flacoane cu pompiță prezintă un interes crescut în fața clientelor, care, în proporție de 60% optează pentru această variantă în detrimentul ambalajelor clasice.

Patru noi produse adaptate cerințelor pieței – ingredinte BIO şi 0 parabeni

În conformitate cu cerințele pieței, Cosmetic Plant lansează în această vară două noi emulsii și două uleiuri de plajă ce au la bază uleiul de cocos BIO, recunoscut atât pentru efectul său hidratant și fotoprotector, cât și pentru capacitatea sa de a bloca în mod natural până la 20% din radiațiile UV.

Fără parabeni, bogate în ulei de cocos BIO, ulei de măsline BIO, vitamina E și îmbogățite cu filtre organice cu spectru UVA / UVB, uleiurile și emulsiile pentru plajă din gama COCOS se adresează tuturor celor care își doresc să se bucure de soare, protejându-şi pielea într-un mod sănătos. Noile produse sunt disponibile în variante de 150 ml și 200 ml, oferind un factor de protecție între 6 și 50, ceea ce le recomandă pentru toate tipurile de piele.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *