Brandul românesc de modă ETIC și-a neutralizat amprenta de carbon pentru anul trecut Brandul românesc de modă ETIC și-a neutralizat amprenta de carbon pentru anul trecut
Prin povestea pe care o spun, ținutele ETIC pun în valoare frumusețea feminină prin culori vibrante, imprimeuri florale și texturi sofisticate inspirate din frumusețea... Brandul românesc de modă ETIC și-a neutralizat amprenta de carbon pentru anul trecut

Prin povestea pe care o spun, ținutele ETIC pun în valoare frumusețea feminină prin culori vibrante, imprimeuri florale și texturi sofisticate inspirate din frumusețea naturii.

În demersul nostru de a transpune în fashion concepte inspirate din peisajele naturale, sentimentul de recunoștință față de mediul înconjurător este necesar, nu și suficient. De aceea, în actualul context în care schimbările climatice au devenit o preocupare generală, asumarea responsabilității pentru impactul asupra mediului a devenit o preocupare firească.

Sesizând necesitatea de a reduce drastic poluarea atmosferică, ne-am alăturat, dincolo de orice obligație legală, eforturilor globale de limitare a emisiilor de gaze cu efect de seră (CO2, N2O, CH4, HFC etc).

„Așa cum exprimă însuși numele brandului, ETIC este o companie responsabilă, care acționează în acord cu principii etice de business, de la relația cu mediul înconjurător până la politica de preț și respectul față de consumatori. Împreună cu TDR Energy|Expert CO2, partenerul ETIC în Managementul Carbonului, am lansat un program de reposabilitate față de mediul înconjurător sub motto-ul “Responsabili pentru tot ce ne inspiră”, prin care s-a neutralizat amprenta de carbon la nivel de companie pentru anul 2015”, a declarat Ana Maria Coman, Managing Partner ETIC.

Întreaga cantitate de 74,5 tone de CO2, reprezentând atât emisiile directe cât și emisiile indirecte aferente activității desfășurate de companie, a fost neutralizată de catre Expert CO2 în numele ETIC, folosind certificate de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră provenite de la proiectul „ACHEMA UKL-7 plant N2O abatement project”.

ETIC

Acest proiect de tip Joint Implementation (JI) respectă cerințele prevazute în Convenția Cadru a Națiunilor Unite asupra schimbărilor climatice (UNFCCC) privind operarea, monitorizarea și raportarea unităților de reducere a emisiilor, permițând obținerea de beneficii reale și măsurabile asupra mediului, prin componenta de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră.

Prin obținerea certificării „CO2 Neutral Company”, ETIC a devenit primul retailer de fashion din România preocupat să reducă la minimum impactul asupra mediului înconjurător prin neutralizarea integrală a emisiilor provenite din activitatea proprie.

Materiale de calitate, modele – în trend, preţ corect. De la piesele basic, la ţinutele clasice, office, până la cele cool, tinereşti, în ton cu noile tendinţe, magazinele ETIC oferă în fiecare zi modă la un preţ accesibil. ETIC a fost lansat în România acum 15 ani de Ana-Maria Coman şi Costin Strîmbeanu. În prezent, ETIC are 11 magazine, dintre care 8 în Bucureşti şi 3 în ţară, şi o cifră de afaceri de 3.5 milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *