Lufthansa testează Realitatea Virtuală la bordul primelor aeronave care zboară spre Sillicon Valley Lufthansa testează Realitatea Virtuală la bordul primelor aeronave care zboară spre Sillicon Valley
Începând cu luna iulie, operatorul de transport aerian Lufthansa lansează un nou zbor spre California. Aeronava Airbus A340-300 având numărul de zbor LH488 a... Lufthansa testează Realitatea Virtuală la bordul primelor aeronave care zboară spre Sillicon Valley

Începând cu luna iulie, operatorul de transport aerian Lufthansa lansează un nou zbor spre California. Aeronava Airbus A340-300 având numărul de zbor LH488 a decolat pentru prima dată din Frankfurt pe 1 iulie având ca destinație San Jose (în Sillicon Valley), zonă binecunoscută în toată lumea pentru start-up-urile și industria high-tech care se dezvoltă aici. De asemenea, tot aici își au laboratoarele de cercetare mulți producători de automobile.

Pentru prima dată, Lufthansa și-a instalat pe acest zbor un FlyingLab, în care pasagerii pot testa noi produse și servicii înainte ca acestea să fie implementate la scară largă de companie. Motto-ul zborului către San Jose este “Virtual Reality” (Realitate Virtuală), un domeniu în care Lufthansa este lider în industria aviatică datorită conținutului de imagini 360 de grade pus la dispoziția pasagerilor.

În timpul zborului spre California, pasagerii au putut încerca cele mai noi dispozitive digitale de la partenerul nostru Samsung, cum sunt ochelarii pentru realitate virtuală Samsung Gear VR sau tableta Samsung Galaxy Tab S2. Astfel, pasagerii se pot bucura de filmulețe cu imagini de 360 de grade pe tot parcursul zborului de 12 ore. În timpul zborului de întoarcere, sub motto-ul “Wellbeing during night flights” (stare de bine în timpul zborurilor de noapte), pasagerii au testat, printre altele, Neuroon – o mască de dormit cu inteligență artificială proiectată să se adapteze la diferite obiceiuri de somn – foarte interesant, de exemplu, pentru cei care zboară frecvent și au probleme cu adaptarea la schimbarea de fus orar. Toți pasagerii care și-au rezervat locuri pentru acest zbor au avut opțiunea de a testa aceste produse gratuit pe website-ul www.lh.com/flyinglabLufthansa_San Jose

Independent de aceste zboruri, Lufthansa va păstra conceptul FlyingLab și va permite pasagerilor săi să ia contact cu cele mai noi oferte interne și externe ale companiei, în același timp colectând părerile acestora despre inovațiile digitale și serviciile companiei, până la componentele produselor. Pasagerii se vor putea familiariza astfel cu cele mai noi tehnologii și produse și le pot testa în direct.

“Scopul FlyingLab este acela de a permite testarea rapidă și ușoară a tuturor noutăților”, a spus Reinhold Huber, Vice President Passenger Experience Design & Ancillaries, Deutsche Lufthansa AG. “Dacă descoperim un produs interesant, putem astfel afla rapid dacă este pe placul celor pentru care am creat acel produs. Testele de lungă durată pot fi contraproductive.”

Pasagerii sunt invitați să participe la nu mai puțin de cinci evenimente organizate chiar de Lufthansa. Indiferent dacă este Muzeul Tehnologiei din San Jose, ocazia de a privi balenele în Monterey sau o petrecere cu grătar – prin intermediul acestor evenimente de neuitat Lufthansa își dorește să sărbătorească noua destinație alături de pasagerii săi.

În timpul sejurului lor în California, pasagerii pot să testeze și un nou serviciu foarte special. Prin intermediul serviciului de concierge de călătorie “Mission Control”, o creație a Lufthansa Innovation Hub, pasagerii pot primi ponturi interesante și recomandări despre San Jose. Li se va oferi, de asemenea, și ajutor pentru schimbarea rezervărilor pentru zboruri sau cu indicații despre locația evenimentelor Lufthansa – toate foarte simplu și direct, prin intermediul Facebook Messenger.

Zborul din București către San Jose și retur, cu conexiune prin Frankfurt, poate fi rezervat începând de la 689 euro. Lufthansa operează această conexiune de cinci ori pe săptămână, iar oaspeții pot alege între clasele Business, Premum Economy sau Economy.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *