ParkLake se deschide pe 1 septembrie. Ce branduri noi îşi fac intrarea pe piaţa din România ParkLake se deschide pe 1 septembrie. Ce branduri noi îşi fac intrarea pe piaţa din România
Sonae Sierra şi Caelum Development au anunţat data de deschidere a centrului comercial ParkLake, 1 septembrie 2016. Este data la care centrul îşi va... ParkLake se deschide pe 1 septembrie. Ce branduri noi îşi fac intrarea pe piaţa din România
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Sonae Sierra şi Caelum Development au anunţat data de deschidere a centrului comercial ParkLake, 1 septembrie 2016. Este data la care centrul îşi va deschide uşile pentru public şi când o nouă experienţă comercială va fi disponibilă în centrul oraşului Bucureşti.

ParkLake va oferi un design unic, prietenos cu mediul precum şi trăsături de agrement şi sport într-o combinaţie aparte, stabilind legătura dintre centrul comercial şi Parcul Titan din vecinătate. ParkLake vine cu  un ansamblu unic de chiriaşi, la care participă branduri şi concepte de retail până acum inexistente pe piaţă, în timp ce arhitectura sa atrăgătoare vor transforma timpul petrecut în centru într-o experienţă confortabilă şi plăcută, fără egal în România.

Sonae Sierra şi Caelum Development au finanţat deja investiţia de 180 milioane EUR, unde s-a contractat deja până acum 97% din suprafaţa închiriabilă totală, cu peste 200 de magazine. Centrul se bucură de  avantajul suplimentar a 2.450 de locuri de parcare şi de accesul direct cu toate mijloacele principale de transport public.

Centrul comercial va introduce noi branduri pe piaţa din România, cum ar fi Forever 21, Play Park, Lanidor şi Lynne. ParkLake va găzdui un cinematograf multiplex cu 14 săli, operat de Cinema City, precum şi alte magazine ancoră principale cum ar fi H&M, toate brandurile Inditex din Romania (Zara, Massimo Dutti, Zara Home, Oysho, Bershka, Stradivarius şi Pull & Bear), Debenhams, Koton, LPP Group cu toate cele 5 branduri (Reserved, Mohito, SinSay, House şi Cropp), WorldClass, Altex, Hervis, IPB, Lem’s. Alte branduri care completează oferta comercială şi de agrement includ Collective, Levi’s, Motivi, Tommy Hilfiger, Gant & Lacoste, CCC, Springfield, Lee Cooper, KVL, TimeOut, Geox, Il Passo, Aldo, Desigual, Swarovski, Khulto, Fossil, Teilor, Douglas, Sephora, Mac, Yves Rocher, Kendra.

Totodată s-a confirmat noua ofertă de decoraţiuni interioare, electrocasnice şi aparatură cu alţi chiriaşi ca Zara Home, Bonsai, Altex and Arsis, completată de magazine de jucării şi librării ca MaxiToys, Smyk, Mothercare, Lego şi Carturesti. ParkLake va oferi de asemenea o gamă largă de echipamente sportive găzduind branduri precum Hervis, Intersport, Nike, Adidas şi Sketchers.

Oferta de restaurante şi cafenele va pune în valoare arhitectura şi designul inovator din zona de restaurante cu terasa sa spaţioasă, prin diversitatea numelor precum KFC, Pizza Hut, Paul, Wu Xing, Brioche Dorée, Starbucks, Gloria Jean’s Coffees, K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, La Cerdac, Chopstix, SaladBox, printre altele.

„ParkLake va oferi o nouă perspectivă asupra felului în care oamenii fac cumpărături şi se destind în Bucureşti. Este un loc unde poţi totodată să te relaxezi, să te plimbi, să mănânci mâncare tradiţională, să te vezi cu prietenii, să faci sport, să mergi la spectacole sau să te bucuri de târgurile şi evenimentele de sezon. Aşa cum spune conceptul nostru, vrem să reunim ideea de natură, familie şi cumpărături sub acelaşi acoperiş şi să creăm un spaţiu care se vrea mai mult decât un loc pentru cumpărături. Suntem încântaţi să vedem că nu mai este mult până atunci, până pe 1 septembrie.”

Ingo Nissen, Managing Director al Sonae Sierra, responsabil cu proiectele de dezvoltare din România

ParkLake_Court_View

„O experienţă cu totul nouă prinde viaţă şi se va deschide în curând bucureştenilor. ParkLake va adăuga un reper de referinţă cartierului şi întregului oraş, oferind un fel nou de a face cumpărături şi a te destinde şi totodată de a practica sportul şi a te relaxa. ParkLake deja se dovedeşte un nou punct de atracţie pe harta Bucureştiului, un loc de interes excepţional din partea chiriaşilor de la nivel local, naţional şi internaţional, ajutând la modelarea locului ideal unde să te bucuri de timpul petrecut împreună cu prietenii şi familia.”

David Sharkey, CEO Caelum Development CEO

Centrul comercial gravitează în jurul temei „Parc – Natură – Familie”, deschizând vizitatorilor o întreagă lume de experienţe comerciale inovatoare, care totodată răspunde cerinţelor de servicii şi confort ale vizitatorului modern, cum ar fi parcarea prietenoasă, zonele de relaxare, lumina abundentă din mall, combinate cu activităţile recreative şi o ambianţă care respectă mediul. Conceptul exterior şi interior se subsumează şi ele temei „Parc – Natură – Familie” şi vor integra ParkLake ca destinaţie ce vine să prelungească activităţile recreative din parcul învecinat.

Premiat pentru „Arhitectură şi design” la categoria centre comerciale în luna mai, la premiile SEE Real Estate Awards, ParkLake a fost proiectat respectând cele mai riguroase standarde internaţionale de calitate, siguranţă şi sustenabilitate. Centrul comercial va avea o terasă cu restaurante cu bucătărie internaţională de unde se poate admira parcul precum şi o zonă verde pentru activităţi sportive şi de relaxare, evenimente speciale sau pieţe de sezon ce vine să completeze ceea ce oferă parcul, dând naştere unui nou spaţiu pentru recreere şi destindere in aer liber.

Un centru sustenabil

ParkLake îmbrăţişează sustenabilitatea ca factor cheie, factor care va juca totodată un rol important în viitor, în etapa de exploatare, prin implementarea echipamentului şi designului eficient din punctul de vedere al utilizării resurselor. Sistemul riguros de management şi monitorizare au condus la un set de măsuri care nu numai că asigură sănătatea şi siguranţa angajaţilor, a  chiriaşilor şi a vizitatorilor, dar care vizează şi reducerea impactului de mediu.

Această abordare pe perioada fazei de construcţie şi de exploatare a centrului comercial ParkLake au contribuit în mod activ la eficientizarea şi economisirea costurilor pe durata de viaţă a centrului, prin utilizarea eficientă a resurselor şi impactul pozitiv asupra mediului înconjurător. De asemenea, compania joint venture doreşte să certifice centrul comercial prin cea mai avansată metodă de evaluare şi rating pentru clădiri.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *