Try me now! Veracomp te invită să testezi gratuit cutiuța cu soluții Fortinet Try me now! Veracomp te invită să testezi gratuit cutiuța cu soluții Fortinet
Veracomp, unul dintre cei mai importanți jucători din industria IT la nivel local, și-a propus să vină în ajutorul clienților și partenerilor printr-o campanie... Try me now! Veracomp te invită să testezi gratuit cutiuța cu soluții Fortinet

Veracomp, unul dintre cei mai importanți jucători din industria IT la nivel local, și-a propus să vină în ajutorul clienților și partenerilor printr-o campanie inedită prin care își dorește să promoveze soluțiile de securitate oferite de Fortinet – unul dintre brandurile strategice, aflate în portofoliu – care includ și capabiliăți de wi-fi.

Astfel, compania a lansat Try me now!, o cutie cu echipamente pe care partenerii o pot ”împrumuta” posibililor clienți finali pentru teste. Cutia conține soluții fortinet-firewall FortiGate 100D, soluții wireless  FortiAp- S321C /320C și pot fi testate în mod gratuit.

Tot ce trebuie să faceți, este să o solicitați reprezentanților Veracomp și veți avea acces la cele mai noi tehnologii din domeniul rețelelor wireless și a securității acestora atât timp cât veți avea nevoie înainte de a vă decide că acestea sunt indispensabile pentru siguranța și dezvoltarea business-ului vostru.

”Dacă un client are nevoie de tehnologie și are nevoie să o testeze o perioadă anume pentru a-și da seama de capabilități sau de cum se integrează cu tehnologia lui, inginerii Veracomp calibrează nevoia și perioada de timp ca una reală. Preferam sa mergem noi la client astfel încât pre-sales-ul nostru să calibreze proiectul și să-l ghideze pe client, explicându-i funcționalitățile soluțiilor”, spune Bogdan Sârbu, Brand Manager Fortinet, Veracomp Europe.

try me nowMobilitatea a devenit în ultimii ani cuvântul de ordine fie că ne referim la companii din domeniul IT, sănătate, agricultură sau chiar ospitabilitate. Acestea au nevoie de o rețea bine pusă la punct, fie că este destinată angajaților, colaboratorilor sau vizitatorilor, deoarece, de ea depinde, în mare măsura, reușita business-urilor.

”Toate companiile au nevoie de soluții de securitate sau de wireless. Din varii motive, fie că vorbim despre neglijență sau de o lipsă a bugetelor alocate pentru acest segment, clienții fie nu cunosc tehnologiile, fie nu își permit să ia în teste soluțiile neajungând să știe ce beneficii pot avea cu adevarat investind în acestea”, adaugă Bogdan Sârbu.

„Prin această campanie de marketing nu impunem nimic. Ne dorim doar să creăm mai mult awareness și să ne promovăm soluțiile. Este ca un drive-test”,  afirma Liliana Popescu, Marketing Manager Veracomp Europe.

Și pentru că suntem în plin sezon estival, reprezentanții Veracomp și-au propus să demonstreze plus valoarea pe care soluțiile wireless din portofoliu o pot aduce în domeniul ospitalității. Succesul unei astfel de afaceri poate fi definit prin sintagma guest experience. Însă pentru a oferi o experiență memorabilă, lanțurile hoteliere, restaurantele, cafenele, sau aqua parkurile trebuie să-și cunoască oaspeții mai mai bine, să afle care le sunt preferințele și necesitățile și apoi să le furnizeze servicii de înaltă calitate și experiențe personalizate. Iar IT-ul contribuie, cu brio, la această ecuație.

Nu ne credeți? Vă invităm la un test!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *