Producătorul Milka și Belvita: 70% din noile produse vor fi pe segmentul well-being Producătorul Milka și Belvita: 70% din noile produse vor fi pe segmentul well-being
Știați că până în 2050, 750 de milioane de oameni din întreaga lume vor fi supraponderali, iar o treime din populație va avea vârste... Producătorul Milka și Belvita: 70% din noile produse vor fi pe segmentul well-being

Știați că până în 2050, 750 de milioane de oameni din întreaga lume vor fi supraponderali, iar o treime din populație va avea vârste de peste 50 de ani?

În încercarea de a evita problemele legate de greutatea excesivă și eventualele boli asociate cu acestea, deja 85% dintre persoanele din întreaga lume încearcă să ducă un stil de viață mai sănătos, 50% dintre ocaziile de snacking fiind deja constituite din alimente din zona de well-being.

Din datele Mondelez International, unul dintre cei mai mari jucători la nivel mondial pe segmentul snack-urilor – portofoliul de branduri cuprinde nume precum Milka, Oreo, Tuc, Belvita -, gustările din categoria well-being (conceptul de well-being are o abordare holistică concentrată pe o viață mai sănătoasă și împlinită din punct de vedere fizic, emoțional) înregistrează deja cea mai rapidă creștere din întreaga industrie de food.

De altfel, compania și-a popus ca în următorii 4 ani să devină liderul acestui segment de piață, oferindu-le clienților o gamă relevantă de gustări sănătoase. Potrivit unui raport recent al Mondelez International, producătorul (care investește anual circa 400 de milioane de dolari în activitatea de cercetare și dezvoltare, conform datelor statista.com) și-a propus ca până în 2020, 70% dintre noile produse dezvoltate să fie din categoria well-being, în timp ce 50% din portofoliul total de branduri să facă parte din această categorie.

În plus, la finalul anului trecut, produsele Better Choices au adus 25,5% din veniturile gigantului american, estimate la 30 de miliarde de dolari.

Mondelez International a publicat recent raportul privind progresul platformei Call For Well-being pentru 2015. Raportul detaliază modul în care compania a depășit aproape toate obiectivele stabilite pentru anul 2015 privind amprenta de mediu și a stabilit obiective mai îndrăznețe pentru anul 2020 pentru a combate impactul schimbărilor climatice. De asemenea, raportul descrie progresul Mondelez International în ceea ce privește ambiția sa de a deveni lider mondial în categoria snack-urilor well-being.

“Dezvoltarea noastră este în mod direct conectată cu protejarea bunăstării planetei noastre, a vieții oamenilor care fac produsele noastre și se bucură de ele și a comunităților pe care le deservim”, a declarat Irene Rosenfeld, Președinte și CEO. “În anii ce au precedat lansarea platformei Call For Well-being, am făcut progrese constante în îndeplinirea angajamentelor noastre. Rezultatele solide pe care le-am obținut în 2015 împreună cu noile obiective de sustenabilitate pentru 2020 reprezintă o continuare a angajamentelor noastre și susțin aspirația de a fi lider mondial în categoria snack-urilor well-being”.

Lansată în 2013, platforma Call For Well-being se axează pe patru domenii vitale pentru bunăstarea lumii întregi, acolo unde Mondelez International își poate aduce cea mai mare contribuție: sustenabilitate, snack-uri well-being, parteneriate cu comunitatea și siguranță.

Iată caracteristicile cheie ale progresului companiei:

Sustenabilitate

  • Reducerea gazelor cu efect de seră generate de procesele de producție cu 19 la sută pe tonă, depășind obiectivul de 15 la sută.
  • Reducerea energiei utilizate în producție cu 11 la sută pe tonă, se situează puțin sub obiectivul de reducere de 15 la sută.
  • Eliminarea a 48.500 tone de ambalaje, mai mult decât dublu față de obiectivul propus pentru anul 2015, de 22.500 tone.
  • Reducerea consumului de apă cu 17 la sută pe tonă, depășind obiectivul inițial de 15 la sută.
  • Reducerea deșeurilor cu 70 la sută pe tonă, de aproape cinci ori mai mult decât obiectivul inițial de 15 la sută.
  • Atingerea unui procent de 68% din volumul de producție pentru 2015 în locații cu zero deșeuri depozitate la rampele de gunoi, depășind obiectivul inițial de 60 la sută.
  • Îndeplinirea obiectivului de a avea 75% din volumul de biscuiți din Europa de Vest din grâu Harmony, ce reprezintă programul de sustenabilitate pentru culturile de grâu al companiei.
  • Conform planului în ceea ce privește obiectivul de a avea toate sursele de cacao sustenabile. La sfârșitul anului 2015, 21 la sută din boabele de cacao utilizate de companie erau obținute în mod sustenabil.
  • Obiectiv atins de a avea o acoperire de 100 la sută din uleiul de palmier în 2013- RSPO (Masa rotundă cu privire la uleiul de palmier sustenabil). La sfârșitul anului 2015, 90 la sută din uleiul de palmier folosit de companie avea trasabilitate până la fabrică.

Snack-uri well-being

  • S-a realizat obiectivul de a crește numărul produselor cu porții controlate ambalate individual, cu 25%.
  • S-a realizat obiectivul de a crește conținutul de cereale integrale cu 25% – cu cinci ani mai devreme decât obiectivul propus.
  • În ciuda progreselor importante înregistrate, de reducere a sodiului și grăsimilor saturate din categoriile cheie, cum ar fi Biscuiți, există provocări în reducerea acestora la nivelul portofoliului global per ansamblu; se accelerează eforturile pentru categoriile-cheie pentru a atinge o reducere de 10 la sută până în 2020. La sfârșitul anului 2015, conținutul de sodiu și grăsimi saturate a fost redus la nivelul întregului portofoliu cu 1% și, respectiv, 2%.
  • Obiectivul de a implementa, până în 2016, la nivel mondial, etichetarea pe partea din față a ambalajului a conținutului caloric se derulează conform planului. La sfârșitul anului 2015, 68% din portofoliul companiei a fost astfel etichetat.

Siguranță

  • Toate cele 150 de unități de producție ale companiei au obținut Certificarea ISO 22000, standard internaţional pentru Sistemul de Management al Siguranței Alimentului.
  • Conform planului în ceea ce privește atingerea obiectivului de performanță privind siguranța la nivel global. În 2015, s-a obținut o reducere de 13% a frecvenței perioadelor de inactivitate datorate accidentelor de muncă comparativ cu anul anterior, precum și o reducere de 21 de procente a Ratei Totale de Incidente pentru toți angajații.

Comunități

  • Adăugarea a 3 noi programe de well-being pentru copiii și familiile lor din Mexic, Africa de Sud și Statele Unite ale Americii.
  • Compania respectă graficul în ceea ce privește atingerea obiectivului de a investi 50 milioane de dolari în parteneriate cu comunitățile pentru a promova un stil de viață sănătos. În 2015, s-a alocat suma de 39 milioane de dolari (78 de procente) pentru astfel de programe în 13 țări.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *