Life Care, venituri cu 10% mai mari în primele 5 luni ale anului Life Care, venituri cu 10% mai mari în primele 5 luni ale anului
În perioada ianuarie-mai 2016, compania Life Care a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 10%, în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent. Această... Life Care, venituri cu 10% mai mari în primele 5 luni ale anului

În perioada ianuarie-mai 2016, compania Life Care a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 10%, în comparație cu aceeași perioadă a anului precedent.

Această creștere se datorează atât dezvoltării afacerii în România, prin îmbogățirea constantă a portofoliului de produse, cât și a creșterii rețelei de parteneri, precum și evoluției afacerii pe piața externă, în țări precum Ungaria și Italia. Life Care este astăzi cea mai mare companie de vânzări directe din România, orientată pe vânzarea de produse Bio, naturale și vegane, cumulând in cei 11 ani, vânzări de peste 100 de milioane de dolari.

„În 2016 ne-am concentrat pe extinderea internațională, prin deschiderea livrării directe către Europa și prin consolidarea afacerilor în alte țări europene decât România și Ungaria”, a spus Gabriel Dumitru, Chief Executive Officer Life Care. “De exemplu, în Ungaria, unde suntem prezenți de peste 5 ani și avem o rețea stabilă de parteneri, am înregistrat o creștere a vânzărilor cu 50% în ultimul an. Acest lucru ne-a încurajat să continuăm dezvoltarea businessului și în alte țări din Europa”, adaugă acesta.

Life Care este prima companie BIO 100% românească ce comercializează, la nivel național și internațional, produse cosmetice terapeutice și de înfrumusețare, suplimente alimentare și produse de curățenie, devenind cea mai mare companie de vânzări directe din România și Europa de Est. Compania deține un portofoliu consistent și stabil de suplimente alimentare și cosmetice terapeutice. În scopul creșterii plajei de consumatori, Life Care și-a îmbogățit categoriile de produse pentru frumusețe și nutriție, precum și cele dedicate persoanelor care fac sport.

Portofoliul companiei include peste 500 produse BIO, naturale și vegane, create după rețete originale Life Care și produse în Germania, Italia, Franța sau SUA. Produsele acoperă peste 200 de nevoi, grupate în 7 categorii de bază: sănătate și imunitate, slăbire și detoxifiere, nutriție și sport, frumusețe, îngrijirea casei, dezvoltare personală, bani și antreprenoriat.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *