Bucureștiul devine capitala bunătăților românești Bucureștiul devine capitala bunătăților românești
De vineri și până duminică (3 – 5 iunie) Kaufland România vă invită la primul „Târg de bunătăți românești” organizat în parcarea magazinului său... Bucureștiul devine capitala bunătăților românești

De vineri și până duminică (3 – 5 iunie) Kaufland România vă invită la primul „Târg de bunătăți românești” organizat în parcarea magazinului său din str. Barbu Văcărescu (nr. 120 – 144, sector 2).

Târgul va fi deschis în intervalul orar 10.00 – 20.00, iar iubitorii de produse românești sunt așteptați să se bucure de preparate culinare tradiționale, băuturi sau obiecte de artizanat, îmbrăcăminte sau produse cosmetice, toate 100% românești.

Amenajat în căsuțe de poveste, „Târgul de bunătăți românești” își va aștepta oaspeții cu o gamă largă și variată de produse autohtone de la peste 50 de producători români, fermieri, artizani și făuritori de produse cu specific românesc unicat.

Vizitatorii vor putea găsi lactate proaspete; carne și preparate tradiționale (cârnați, pește, specialități); conserve naturale, gemuri, sosuri, zacuscă, miere și produse apicole; dulciuri de casă, preparate după tradițiile românești (cozonac, prăjituri); pălincă, țuică și vin românesc; bere făcută în România, bere artizanală și cidru românesc; articole vestimentare: ii, țesături tradiționale; obiecte și accesorii hand-made; ceramică, decorațiuni din lemn, lut sau piele.

Kaufland organizează prima ediție a „Târgului de bunătăți românești” ca parte dintr-o inițiativă amplă de a susține producătorii români și din pasiune pentru savoarea și prospețimea produselor autohtone. Seria de târguri dedicate producătorilor români va fi organizată de-a lungul anului în magazinele Kaufland din întreaga țară.

“Producătorii și fermierii locali au nevoie de sprijin inclusiv din partea retailerilor astfel încât produsele lor să fie și mai aproape de români. Prin târguri le oferim producătorilor autohtoni un spațiu de vânzare gratuit și îi sprijinim cu detalii logistice. De asemenea, derulăm proiectul Cooperativa „Țara Mea”, cu Federația Agrostar și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, prin care ajutăm micii producători să aibă piețe de desfacere”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *