Robotul umanoid Pepper va deservi clienţii Pizza Hut prin intermediul unei aplicaţii MasterCard Robotul umanoid Pepper va deservi clienţii Pizza Hut prin intermediul unei aplicaţii MasterCard
MasterCard a lansat prima aplicație comercială pentru robotul inteligent Pepper, dezvoltat de SoftBank Robotics. Aplicația are la bază platforma MasterPass, serviciul global de plăți... Robotul umanoid Pepper va deservi clienţii Pizza Hut prin intermediul unei aplicaţii MasterCard

MasterCard a lansat prima aplicație comercială pentru robotul inteligent Pepper, dezvoltat de SoftBank Robotics. Aplicația are la bază platforma MasterPass, serviciul global de plăți digitale al MasterCard care conectează consumatorii și comercianții, și care permite efectuarea de plăți rapide, simple și sigure pe canale şi dispozitive variate.

Restaurantele Pizza Hut din Asia sunt primul partener care colaborează cu MasterCard pentru a crea o experiență inovatoare a consumatorilor, prin interacţiunea cu Pepper.

Noua aplicație reprezintă un pas major înainte în dezvoltarea experiențelor comerciale conversaționale, extinzând capacitățile robotoului prin integrarea serviciilor de asistență clienți, acces la informații și vânzări, pentru o experienţă de cumpărare fluidă. Pizza Hut Asia va implementa în acest sens, până la sfârșitul anului 2016, un proiect pilot, permițându-le consumatorilor să comande cu ajutorul lui Pepper, dar și să dialogheze cu robotul inteligent.

Roboțelul umanoid Pepper ajunge în Europa. Îl găsiți într-o rețea franceză de hipermarketuri prezentă și la noi!

“Așteptările consumatorilor de astăzi includ un serviciu personalizat, oferte adaptate nevoilor lor, precum și o experiență la cumpărare simplă și fluidă, atât în mediul fizic, cât şi online” a declarat Tobias Puehse, vice președinte în cadrul MasterCard Labs Asia Pacific. “Scopul aplicaţiei este de a oferi consumatorilor o experiență superioară, personalizată și memorabilă, prin combinarea inteligenței robotului Pepper cu experiența plăților digitale securizate furnizate de MasterPass.”

Pepper 1Un consumator va putea iniţia interacțiunea cu Pepper prin simpla întâmpinare a robotului și asocierea contului său MasterPass, fie prin intermediul pictogramei Pepper din cadrul portofelului digital, fie prin scanarea codului QR afișat pe tableta robotului. După conectarea la MasterPass, Pepper va putea asista posesorii de carduri, oferindu-i recomandări și oferte personalizate, informații suplimentare despre produse, precum și asistență pentru efectuarea checkout-ului și a plății produselor. Pepper va putea iniția, aproba și finaliza tranzacții, conectându-se la MasterPass prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi, tranzacția derulându-se securizat, în cadrul portofelului digital.

Pepper, mai fierbinte ca orice gadget: 1.000 de japonezi și-au luat robot companion într-un minut

“Suntem încântaţi să îl primim pe Pepper în familia Pizza Hut”, a spus Vipul Chawla, Managing Director al rețelei de restaurante Pizza Hut din Asia. “Simplitatea cu care consumatorii se pot conecta, pot interacționa şi tranzacţiona cu Pizza Hut reprezintă elementul cheie al călătoriei digitale transformaţionale a companiei noastre. Prin intermediul robotului inteligent Pepper dotat cu aplicaţia de plasare comenzi şi plăţi, clienții pot beneficia de experiențe personalizate atunci când realizează o comandă în magazinele noastre, pot reduce timpii de așteptare la casierii și se pot bucura de o experiență plăcută și fluidă.”

Aplicația a fost dezvoltată de echipa MasterCard Labs din Singapore, unul dintre cele opt centre de cercetare și dezvoltare ale companiei la nivel global. Aplicația Pepper se adaugă programelor MasterCard ce aduc funcționalități de plată oricărui accesoriu sau produs utilizat de consumatori – de la brățări fitness, frigidere și, mai nou, roboți. pepper robot gadget

Integrarea cu Pepper are potențialul de a deschide noi orizonturi în retail, precum servicii de concierge sau cumpărături personalizate, posibilitatea de a plăti la raft sau de a cumpăra în magazin, dar a beneficia de livrarea produselor acasă. Aceleași funcționalități pot fi aplicate și în alte locaţii, precum hoteluri, bănci, aeroporturi și alte industrii ce presupun servicii de asistență a consumatorilor.

Următorul pariu al lui Jack Ma: roboții umanoizi

Aplicația a fost prezentată în cadrul evenimentului Pepper Partners Europe, găzduit de SoftBank Robotics Europe (parte a grupului SoftBank Robotics Holding), desfășurat  la Paris, între 24 și 26 mai, 2016.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *