GRAFOR Design relansează revista Real Estate Magazine în varianta print GRAFOR Design relansează revista Real Estate Magazine în varianta print
Cel mai recent număr al revistei lunare Real Estate Magazine, singura publicație dedicată exclusiv pieței imobiliare din România, poate fi găsit în toată țara... GRAFOR Design relansează revista Real Estate Magazine în varianta print

Cel mai recent număr al revistei lunare Real Estate Magazine, singura publicație dedicată exclusiv pieței imobiliare din România, poate fi găsit în toată țara în rețeaua de distribuție de presă Inmedio.

Re-editată de compania GRAFOR Design, în tiraj de 12.000 de exemplare, revista Real Estate Magazine are 148 de pagini, acoperind toate domeniile și subiectele de interes din piața imobiliară și din industriile conexe.

GRAFOR Design este o companie de media și comunicare independentă, prezentă pe piața din România din 2001. Compania este activă pe segmentul publicațiilor glossy, zona de media online, organizarea de evenimente și târguri, dar și segmentul de publicații custom-made. Din portofoliul companiei fac parte revistele lunare Luxury Magazine, Connect, Photo și Real Estate Magazine.

Coperta Real Estate MagazineLansată inițial în 2008 și suspendată pe perioada crizei, Real Estate Magazine se relansează acum cu un nou concept editorial și o nouă grafică. Agențiile imobiliare, companiile de profil dar și cititorii interesați de evoluția pieței de real-estate vor găsi în paginile revistei informații legate de tranzacțiile imobiliare, proiecte rezidențiale noi, credite ipotecare, design și arhitectură, precum și articole despre proprietăți de patrimoniu, reședințe celebre sau noutăți de pe piețele de real-estate internaționale.

Revista îl are ca director editorial pe antreprenorul Eduard Uzunov, fondatorul companiei Regatta Real Estate. “Produsul Real Estate Magazine este o provocare nouă a experienței acumulate de mine în cei 23 de ani de activitate neîntreruptă pe piața imobiliară locală. Dorim să îi aducem la numitorul comun al revistei pe cei mai importanți oameni din imobiliare, arhitectură, design, retail etc. Challenge-ul nostru este ca revista să se epuizeze a doua zi după apariție, în contextul în care vorbim de o publicație care există doar în variant print, fără online. De asemenea, ne dorim ca produsul print să strângă în jurul său cele mai mari nume din industrie, reunite prin idealuri comune: promovarea imobiliarului românesc și a oamenilor implicați, urmând ca în viitorul apropiat să punem bazele unei asociații ce valorifică ideile de business curat, alb, nemarcat de corupție”, spune Eduard Uzunov, președintele Regatta Real Estate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *