Kinecto Isobar a lansat Muzeul Coruptiei din Romania Kinecto Isobar a lansat Muzeul Coruptiei din Romania
Agenţia de marketing digital Kinecto Isobar pune pe punctul pe unul dintre cele mai importante “I”-uri ale vieţii cotidiene, de business, economice şi politice din România: corupţia. Lansat cu ocazia Nopţii Muzeelor, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro El găzduieşte Galeria Şpăgilor, în care puteţi găsi illustrate cele mai cunoscute şpăgi din România, şi Testul Şpăgilor, care pune la încercare cunoştinţele oricui în materie de corupţie. Proiectul se concentrează pe... Kinecto Isobar a lansat Muzeul Coruptiei din Romania

Agenţia de marketing digital Kinecto Isobar pune pe punctul pe unul dintre cele mai importante “I”-uri ale vieţii cotidiene, de business, economice şi politice din România: corupţia. Lansat cu ocazia Nopţii Muzeelor, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro

El găzduieşte Galeria Şpăgilor, în care puteţi găsi illustrate cele mai cunoscute şpăgi din România, şi Testul Şpăgilor, care pune la încercare cunoştinţele oricui în materie de corupţie.

Proiectul se concentrează pe cel mai frecvent întâlnit act de corupţie din ţară noastră: Şpaga. “Unele şpăgi au fost atât de incredibile, încât nu-ţi dai seama dacă sunt adevărate sau inventate: de la milioane de euro până la o oaie sau… apă minerală.

Valoarea atât de neînsemnată a unor şpăgi şi perseverenţă cu care se ia şpagă, în condiţiile în care zi de zi apare câte o ştire cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarmă pentru noi: se ia şpagă ca stil de viaţă,” a declarat Denisa Armașu, Senior Copywriter – Kinecto Isobar.

Pe www.MuzeulCoruptiei.ro cei interesaţi vor găsi ilustrate atât şpăgi reale, cât şi şpăgi fictive, şi astfel pot uşor verifica dacă imaginaţia aleşilor a întrecut-o pe cea a creativilor din spatele proiectului.

Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri şi au ales cele mai incredibile şpăgi: Şpagă în cimitir, Tablouri şi lingouri, Şapte uşi de la Buhuşi, Pod în Comuna Şanţ, fiind doar câteva dintre lucrările expuse.

De asemenea, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat şi virtual – printr-un video 360° pe YouTube: experienţa este disponibilă de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot îndrepta telefonul în orice direcţie, că să descopere toate lucrările prezentate.

Mai multe informaţii puteţi găsi şi pe pagină de Facebook a proiectului – www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armașu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alexandra Cîrstean “Kadna” – Ilustrator, Marius Vlad – Senior Art Director, Mădălina State – Account Manager, Oana Pohrib – Community Manager, Alexei Mărășteanu- Senior Programmer și Laura Ulea – Deputy Managing Director din partea agenției Kinecto Isobar, Carmen Simion – New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma – Web Developer, Iustin Vădana – Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agențiilor iProspect și Carat, parte a Dentsu Aegis Network.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *