Fashion Days oferă un Mini în campania „Time to Win” Fashion Days oferă un Mini în campania „Time to Win”
Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion, lansează „Time to Win”, o nouă campanie prin care le oferă clienților săi șansa de a câștiga... Fashion Days oferă un Mini în campania „Time to Win”

Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion, lansează „Time to Win”, o nouă campanie prin care le oferă clienților săi șansa de a câștiga premii atractive. Astfel, clienții care comandă produse din e-shopul Fashion Days de cel puțin 300 de lei pot câștiga săptămânal, prin tragere la sorți, vouchere de cumpărături în valoare de 500 de lei și intră în cursa pentru marele premiu, un automobil Mini One. Campania „Time to Win” se derulează până pe 19 iunie 2016.

„Time to Win” continuă povestea campaniei „Time to Change”, începută de Fashion Days în primăvară. Campania „Time to Change” încurajează clienții să experimenteze vestimentar și să adopte noi stiluri, oferindu-le drept inspirație TREND REPORT SS16, un ghid creat de stiliștii Fashion Days pentru sezonul primăvară-vară 2016.

Am gândit de la început această campanie în mai multe etape, pornind de la un concept care este chiar coloana vertebrală a Fashion Days: schimbarea. După inspirația de stil de la începutul primăverii, acum ne dorim să ne răsplătim clienții. Premiile săptămânale îi vor ajuta să își completeze garderoba și să intre în cursa pentru un Mini”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days.

Tragerea la sorți pentru marele premiu va avea loc după încheierea campaniei, de pe  19 Iunie, iar rezultatele vor fi anunțate pe pagina dedicată concursului TIME TO WIN A MINI de pe Fashion Days. Regulamentul concursului poate fi accesat aici.

Fashion Days este cea mai mare destinație de fashion cu o selecție vastă de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, cu livrare rapidă.

Compania pune la dispoziția clienților săi produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizați ai brandurilor internaționale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox și multe altele.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania s-a extins rapid și operează în prezent în Romania, Bulgaria și Ungaria. Din 2011, Fashion Days este parte a grupului Naspers, fapt care generează mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare și beneficii clienților.

Cu peste 4 milioane de clienți, Fashion Days este unul dintre jucătorii cheie ai industriei de modă din regiune, care transformă shoppingul online într-o experiență surprinzătoare și captivantă.

Foto Campanie

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *