Deutsche Telekom lansează o competiţie pentru idei de smart fashion Deutsche Telekom lansează o competiţie pentru idei de smart fashion
Moda şi înalta tehnologie converg pentru a crea vestimentaţii inteligente. În acest context, Deutsche Telekom a lansat iniţiativa „Fashion Fusion”, încurajarea ideilor inovatoare pentru... Deutsche Telekom lansează o competiţie pentru idei de smart fashion

Moda şi înalta tehnologie converg pentru a crea vestimentaţii inteligente. În acest context, Deutsche Telekom a lansat iniţiativa „Fashion Fusion”, încurajarea ideilor inovatoare pentru modă fiind parte din planul gigantului telecom de a deveni un brand digital de lifestyle.

Astfel, Deutsche Telekom demarează „Fashion Fusion Challenge”, o competiţie internaţională, în care tinere talente din întreaga Europă vor avea şansa unică de a schiţa, cu ajutorul experţilor din industrie, concepte vizionare pentru vestimentaţie high-tech, accesorii care încorporează noile tehnologii, precum şi produse digitale de lifestyle, şi de a le lansa pe piaţă.

Inițiativa Deutsche Telekom este realizată în parteneriat cu Intel şi revista WIRED Germania. Totodată, brandul global de sport Adidas contribuie la proiect cu know-how în domeniul modei, iar Dirk Schönberger face parte din juriul Fashion Fusion. În calitate de expert internaţional şi promotor al inovaţiei în industria modei, partenerul PREMIUM cu #FASHIONTECH oferă cadrul profesionist de prezentare a Fashion Fusion.

Promotoarea Fashion Fusion este Claudia Nemat, membră în Board-ul Deutsche Telekom şi responsabilă pentru Europa şi Tehnologie, care spune că iniţiativa face parte din strategia pe termen lung de inovare a companiei. „Următorul pas major în modă va fi vestimentaţia inteligentă şi conectată. Conceptele vizionare de astăzi se vor putea regăsi în garderoba noastră de mâine. De aceea este foarte important pentru noi să fim parteneri pentru produse şi servicii inovatoare, conectate. Cu Fashion Fusion, aducem împreună jucători importanţi şi talente promiţătoare din toată Europa şi le oferim ocazia de a-şi transforma viziunile în realitate”.

fashion fusion telekom1Faza de înscriere pentru competiţie este deschisă. Studenţi, tineri profesionişti şi start-up-uri din modă, design şi tehnologie își pot depune conceptele până la 1 august 2016. Înscrierile pot fi înregistrate la una din cele trei categorii: dispozitive şi accesorii conectate (Connected Devices & Accessories), Modă cu elemente digitale (Digitally Enhanced Fashion), respectiv Servicii inteligente (Smart Services).

Un juriu format din reprezentanţi de prestigiu ai industriei – precum Anita Tillmann (Premium Exhibition), Dirk Schönberger (Adidas), Christin Eisenschmid (Intel Germania), Gesche Joost (Digital Champion) şi Nikolaus Röttger (Redactor şef WIRED Germania) vor selecta cele mai bune idei.

„Ar putea fi un ceas inteligent sau o geantă cu încărcător solar. Vestimentaţie sport care este inteligentă şi sustenabilă prin reciclarea materialelor sau a produselor, sau jachete care oferă o izolare mai bună iarna. Fashion Fusion susţine ideile şi conceptele vizionare care au potenţial pe termen lung de a se impune pe piaţă”, explică producătorul de Smart Fashion Lisa Lang, curatorul conceptului competiţiei, care a jucat un rol major în lansarea acesteia.

În centrul competiţiei se află Fashion Fusion Lab, un atelier cu durata de trei luni în cursul căruia un număr de până la zece echipe selectate vor lucra la finisarea conceptelor lor de modă. Împreună cu experţi din industrie şi specialişti în domeniile modei inovatoare şi tehnologiei, echipele vor produce prototipuri ale conceptelor lor. Participanţii pot crea în baza expertizei Laboratorului şi vor beneficia de cazare şi de toate materialele necesare pentru a-şi concretiza ideile. Laboratorul este o platformă deschisă de inovaţie, susţinută de hub:raum, incubatorul grupului Deutsche Telekom.

Prima ediție a Fashion Fusion Challenge va culmina cu prezentarea prototipurilor la #FASHIONTECH, în cadrul Săptămânii Modei de la Berlin, din ianuarie 2017. Cea mai bună echipă va primi de asemenea un premiu în bani în valoare de 20.000 de euro şi ocazia de a-şi lansa pe piaţă creaţiile, împreună cu Deutsche Telekom şi partenerii săi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *