Ibrahimović, imaginea campaniei de marketing al noului Volvo V90 Ibrahimović, imaginea campaniei de marketing al noului Volvo V90
Volvo Cars pregătește lansarea unei campanii de marketing pentru noul V90 avându-l ca imagine pecelebrul fotbalist Zlatan Ibrahimović. Noua campanie, care va fi lansată... Ibrahimović, imaginea campaniei de marketing al noului Volvo V90

Volvo Cars pregătește lansarea unei campanii de marketing pentru noul V90 avându-l ca imagine pecelebrul fotbalist Zlatan Ibrahimović.

Noua campanie, care va fi lansată în premieră în data de 30 mai, confirmă speculațiile referitoare la continuarea colaborării între fostul atacant Paris Saint­Germain și producătorul suedez de automobile premium.

”Campania celebrează gândirea independentă și puterea care stă în abilitatea de a gândi diferit. Există multe similarități între drumul parcurs de Zlatan și cel parcurs de Volvo. Nu am ajuns unde suntem astăzi făcând același lucru pe care îl fac cu toții”

Anders Gustafsson, Vice Președinte Senior al Volvo Car Group pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa

Volvo Cars și Zlatan au lucrat împreună la memorabila campanie de marketing din 2014 în cadrul căreia îl vedem pe celebrul fotbalist recitând imnul național al Suediei și străbătând păduri suedeze.

De la începutul anului, când a fost lansat, și până acum, noul V90 a primit recenzii pozitive din partea media la nivel global.

Construind pe baza moștenirii Volvo Cars în materie de segment estate, care a început acum peste 60 de ani cu Volvo Duett, noul V90 face un pas înainte cu varianta estate premium în ceea ce privește aspectul, materialele și finisajele, păstrând cele mai noi utilități practice ale unui adevărat estate.

Pentru exercițiul financiar 2015, Volvo Car Group a înregistrat un profit profit operațional de 6.620 de milioane de coroane suedeze (2.128 de milioane de coroane suedeze în 2014). Câștigurile din aceeași perioadă s-au ridicat la 164.043 de milioane de coroane suedeze (137.590 de milioane de coroane suedeze în 2014).

În 2015, vânzările globale au ajuns la un record de 503.127 de mașini, o creștere de 8% în comparație cu 2014. Vânzările și profitul operațional record obținute de Volvo Car Group au permis continuarea investițiilor în planul său global de transformare.

Volvo a început operațiunile în anul 1927. Astăzi, Volvo Cars este unul dintre cele mai cunoscute și respectate branduri din lume, cu vânzări de 503.127 de mașini în anul 2015, în aproximativ 100 de țări. Din 2010, Volvo Cars este deținută de Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) din China. A făcut parte din Swedish Volvo Group până în 1999, când compania a fost cumpărată de Ford Motor Company din U.S.A. În 2010, Volvo Cars a fost achiziționată de Geely Holding

În decembrie 2015, Volvo Cars avea 29.000 de angajați la nivel internațional. Sediul central, dezvoltarea de produse, activitățile de marketing și administrație au loc în principal în Gothenburg, Suedia.

Sediul central al Volvo Cars din China se află în Shanghai. Principalele fabrici de producție ale companiei se află în Gothenburg (Suedia), Ghent (Belgia), Chengdu și Daqing (China), în timp ce motoarele sunt produse în  Skövde (Suedia) și Zhangjiakou (China), iar componentele de caroserie în Olofström (Suedia).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *