BETANO, operator de pariuri sportive și cazinou online, se lansează în România BETANO, operator de pariuri sportive și cazinou online, se lansează în România
BETANO.com, operator internațional de pariuri sportive și cazinou online, lansează platforma sa inovatoare online și mobile pe piața locală. Noua platformă oferă membrilor săi... BETANO, operator de pariuri sportive și cazinou online, se lansează în România

BETANO.com, operator internațional de pariuri sportive și cazinou online, lansează platforma sa inovatoare online și mobile pe piața locală. Noua platformă oferă membrilor săi o experiență completă și sigură, tehnologie de ultimă generație, produse personalizate conform preferințelor consumatorilor din România, precum și un nou nivel de prezentare și implementare a acestui tip de divertisment.

Lider pe piața pariurilor sportive din Grecia și Cipru (sub marca Stoiximan), compania oferă pe piața din România produse de top, transmisiuni live ale competițiilor sportive și live casino, precum și servicii de înaltă calitate pentru membrii săi.

Jucătorii au acces la peste 4.500 de ligi sportive locale și internaționale de top și pot paria pe 35 de tipuri de sporturi și activități, care se desfășoară oriunde în lume, de la meciuri de fotbal, la X Factor sau jocuri DOTA 2.

Cu posibilitatea de a urmări peste 24.000 de evenimente pe an prin live streaming, în mod gratuit, membrii pot alege dintr-o gamă variată de sporturi (fotbal, baschet, tenis, volei pe plajă, hochei pe gheață, speedway, MMA, tenis de masă etc.) și dintre cele mai importante competiții din România și din lume (Primera Division, Bundesliga, Serie A, Euroligă, ATP și turnee WTA).

De asemenea, membrii pot opta pentru pariuri speciale, precum previziuni ale celor mai cunoscute seriale TV sau rezultatele alegerilor prezidențiale.

“Avem un plan de investiții pe termen lung în România, iar obiectivul nostru constă în a poziționa BETANO ca marcă de top și de încredere pe piața locală. Nu dorim doar să aducem produsul nostru într-o varianta tradusă pentru piața din România, așa cum fac cei mai mulți dintre operatori, ci dorim să oferim o experiență adaptată nevoilor și preferințelor românilor, atât pe parte de produs, cât și de servicii”

Panos Konstantopoulos, Chief Marketing Officer Stoiximan & BETANO.com

Procesul de înregistrare pentru a deveni membru BETANO este ușor, simplu și sigur. Serviciul de asistență clienți în limba română este disponibil oricând pentru a oferi informații membrilor prin    e-mail, live chat sau serviciul telefonic call-back.

De asemenea, membrii pot alege mai multe metode de plată, precum depozite sau retrageri prin card de credit, transfer bancar sau portofele digitale (Skrill, NETELLER, PaySafe, etc).

„Reprezentăm o companie dedicată jocurilor de noroc responsabile și activăm după toate regulile și restricțiile definite de Autoritatea Română a Jocurilor de Noroc și de lege. În această privință, implementăm o varietate de unelte care să asiste utilizatorii noștri în a se bucura de o experiență plăcută pe platformă și de un joc responsabil”

Panos Konstantopoulos, Chief Marketing Officer Stoiximan & BETANO.com

Compania are la nivel regional un număr de 160 de angajați (10% dintre ei fiind asociați români) și estimează că se vor extinde la un număr de 200 angajați până la finele anului.

  • Faby

    July 5, 2016 #1 Author

    Betano este cel mai mare risc pe care si-l poate lua un parior. Daca bet356 erau super profesionisti, daca actualul netbet sau chiar winmasters au respect pentru client, Betano este o mare teapa.
    Am avut probleme si la inscriere, mi s-a spus ca din cauza IP-ului variabil, apare ca s-au mai facut conturi de la acelasi IP. Le-am explicat ca de cate ori se restarteaza routerul primesc alt IP aleatoriu, ca asa este sistemul RDS, si nu este problema mea ca am conflict de IP cu alti useri din platforma.
    Pana la urma au verificat contul, au aprobat si bonusul, insa cand a fost vorba sa retrag bani, mi-am luat o mare tzeapa, pentru ca banii nici pana astazi nu i-am vazut. Am 15 milioane blocati la ei de 2 saptamani si nu vor sub nici o forma sa imi spuna de ce.

    Fatucile alea de la chat sunt inutile, ele nu stiu nimic, spun poezia ca papagalul si iti inchid telefonul. Articolul 12:11 zic ele si gata. Adica ala cu “facem verificari suplimentare, asteptati va rog” Adica TEAPA!

    M-am lamurit in concluzie cu Betano, pe buzunarul meu din pacate, sper sa se lamureasca si altii si sa se inchida cat mai repede. Le-am facut plangere la ONJN, de fapt mai multe, si astept raspuns, dar totusi traim in Romania, nu am speranta.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *