Raport anual Tripsta 2015: crestere de 14% a rezervarilor si de 12,22% a vanzarilor Raport anual Tripsta 2015: crestere de 14% a rezervarilor si de 12,22% a vanzarilor
Agentia de turism online Tripsta a inregistrat in 2015 o crestere relevanta in ceea ce priveste cele mai importante aspecte de business, in ciuda... Raport anual Tripsta 2015: crestere de 14% a rezervarilor si de 12,22% a vanzarilor

Agentia de turism online Tripsta a inregistrat in 2015 o crestere relevanta in ceea ce priveste cele mai importante aspecte de business, in ciuda crizei economice din Grecia vara trecuta. Totodata, anul trecut a marcat fuziunea agentiei cu airtickets.

Cu vanzari totale de 514,6 milioane euro in 2015 (crestere de 12,22%), principala sursa de venit pentru Tripsta anul trecut au fost biletele de avion, care au adus in total 509 milioane euro, in crestere cu 11,95% fata de anul precedent si reprezentand 98,9% din totalul veniturilor companiei. Anul trecut a insemnat si o crestere importanta a serviciilor suplimentare oferite de catre Tripsta, cea mai mare crestere fiind inregistrata de catre serviciul de inchiriere de masini (216%), urmat de cel de rezervare de hoteluri (64%).

Topul 3 al pietelor emergente in reteaua Tripsta anul trecut este ocupat de Norvegia, Suedia si China, in timp ce pietele care au avut cele mai mare contributii au fost Marea Britanie, Germnia, S.U.A., Franta Australia si Grecia – astfel, Marea Britanie isi mentine locul fruntas detinut si in 2014, cand era urmata de Rusia si de Germania (care acum ocupa locul secund).

“Atunci cand ne uitam inainte, suntem incurajati de posibilitatile pe care le avem. Ne vom concentra pe cei trei piloni ai dezvoltarii tripsta: un focus pe OTA multimodala, Customer Experience & Loyalty si o cultura centrata pe date. Lucram sa devenim o OTA multimodala, prin imbratisarea produselor noastre principale si oferirea unei selectii ample de optiuni de calatorie drept raspuns cererii in crestere a pasagerilor” a declarat Philipp Brinkmann, Co-Fondator si CEO, Tripsta.

In data de 30 septembrie s-a inregistrat un nou record al vanzarii de bilete, 7.801 fiind vandute in acea zi in reteaua Tripsta, in timp ce ziua in care s-au realizat cele mai multe rezervari a fost 1 decembrie, cand 5.452 de rezervari au fost finalizate.

Numarul mediu al rezervarilor realizate in intrega retea intr-o ora a fost de 260 in 2015, in timp ce numarul mediu de bilete vandute intr-o ora s-a ridicat la 389 anul trecut.

Impartirea intre barbati si femei a utilizatorilor la nivel global vede un numar mai mare de rezervari fiind facute de barbati, 59,05% din totalul rezervarilor fiind gestionate de ei, in timp ce femeile sunt responsabile pentru 40,95% din totalul rezervarilor.

Dispozitivele de tip desktop continua sa fie preferatele utilizatorilor tripsta atunci cand fac rezervari (fiind folosite pentru 78,5% din totalul rezervarilor), in timp ce rezervarile de pe dispozitive mobile reprezinta 21,5% din total, in crestere insa fata de cei 17% din 2014.

Agentia a fost lansata in 2005 de doi antreprenori din Grecia, un start-up numit initial Travelplanet24. Brandurile acesteia – Tripsta, airtickets si Travelplanet24 – sunt preferate de peste un milion de turisti loiali din 45 de piete internationale pe care compania opereaza in prezent.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *