Pizza Hut lansează un nou blat original: Cheese & Pepperoni Pizza Hut lansează un nou blat original: Cheese & Pepperoni
Rețeaua de restaurante Pizza Hut lansează o nouă campanie prin care își propune să „de-telefonizeze” mesele românilor, motivându-i să renunțe la utilizarea telefonului mobil... Pizza Hut lansează un nou blat original: Cheese & Pepperoni

Rețeaua de restaurante Pizza Hut lansează o nouă campanie prin care își propune să „de-telefonizeze” mesele românilor, motivându-i să renunțe la utilizarea telefonului mobil pe durata mesei. Pentru a susține noua misiune, lanțul de restaurante propune clienților și o nouă rețetă de blat: Cheese & Pepperoni.

“Dependența de telefonul” mobil este unul dintre cele mai controversate subiecte la momentul actual și s-a constatat că unii utilizatori ajung să îl verifice de până la 900 de ori pe zi.   Astfel, Pizza Hut are o nouă provocare, după ce în toamna anului trecut misiunea lanțului de restaurante a fost „detastaturizarea” meselor românilor. Noua campanie îi îndeamnă pe consumatori să se detașeze de telefonul mobil în timpul meselor și să se bucure mai mult de gustul mâncării și de momentele petrecute cu cei dragi.

„În ultimii ani, oamenii și-au schimbat obiceiurile când vine vorba de masă și putem observa că, în paralel cu mâncatul, ei mai au o a doua ocupație – fie că sunt la birou, deasupra tastaturii, fie în restaurant cu telefonul în mână, tehnologia înlocuiește socializarea de altă dată. Încă de anul trecut ne-am propus să îi ajutăm pe clienţii noştri să <redescopere bucuria meselor în oraș> și să renunțe la prânzul servit deasupra tastaturii. Ne dorim să continuăm misiunea noastră și să le arătăm că telefoanele ne pot distrage atenția de la momente cu adevărat importante. Masa a fost întotdeauna un prilej bun de socializare, de aceea noi dorim să îi încurajăm pe români să se bucure mai mult de preparate delicioase și de conversațiile cu cei dragi”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut.

În cadrul restaurantelor au fost semnalizate două zone, iar clienții vor avea posibilitatea de a alege o masă în „zona dependenților de smartphone” sau în zona celor „independenți”. De asemenea, ei vor fi întâmpinați cu diverse provocări și surprize în restaurante și pe pagina de Facebook Pizza Hut România.

Odată cu această campanie, Pizza Hut introduce în meniu blatul Cheese & Pepperoni, o rețetă originală, în care elementul de noutate este marginea umplută cu brânză și salam pepperoni.

Blatul este disponibil pentru orice reţetă de pizza din meniu, de dimensiune mare, din categoriile Favorite, Complete și Speciale pentru doar 4 lei în plus la prețul pizzei normale.

Blatul Cheese & Pepperoni este disponibil și la Pizza Hut Delivery, unde clienții îl pot comanda pe rețetele California, Picantă, Rodeo, Europeană și Supremă, adăugând 8 lei, la prețul pizzei medii pe blat Tradițional. Noul blat va fi disponibil în meniu până în luna iunie 2016.

Pizza Hut operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Rețeaua deține în prezent zece restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi Timişoara şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Brașov și Oradea.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *