Orarul livrărilor și comportamentul curierilor, condiții primordiale pentru magazinele online Orarul livrărilor și comportamentul curierilor, condiții primordiale pentru magazinele online
Integrarea serviciilor de curierat contează pentru 95% dintre magazinele online, în timp ce orarul flexibil de ridicări și livrări, dar și comportamentul curierilor sunt... Orarul livrărilor și comportamentul curierilor, condiții primordiale pentru magazinele online

Integrarea serviciilor de curierat contează pentru 95% dintre magazinele online, în timp ce orarul flexibil de ridicări și livrări, dar și comportamentul curierilor sunt foarte importante pentru 90% dintre retailerii digitali, potrivit unui studiu realizat de DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres.

Concluziile analizei, dar şi soluţii concrete la nevoile actuale ale magazinelor online, au fost prezentate în cadrul unui eveniment marca DPD, care a adus la aceeaşi masă reprezentanţii curierului şi jucători de top din e-commerce-ul românesc.

Potrivit cercetării, prezentată în cadrul celei de-a doua ediţii a întâlnirilor DPD cu magazinele online, în topul criteriilor esențiale, jucătorii din e-commerce au punctat livrarea rapidă, inclusiv în aceeași zi, și politica de despăgubiri, fiecare dintre acestea contând pentru 85% dintre respondenți. Livrările non-standard și virarea rambursului în contul colector în 24 de ore au fost apreciate ca fiind aspecte importante în relația cu furnizorul de curierat de 80% și, respectiv, 75% dintre magazine, conform studiului efectuat de DPD România.

În ceea ce privește nemulțumirile pe care le au în relația cu furnizorul actual de curierat, inflexibilitatea în livrare, comportamentul curierilor, comunicarea slabă și problemele pe care le au cu agențiile din țară sunt principalele aspecte enumerate de retailerii online.

”E-commerce-ul se dezvoltă cu o viteză foarte mare și, direct proporțional cu acesta, cresc și cerințele clienților. Magazinele sunt acum mai exigente și vor să aibă parte de flexibilitate în relația comercială și în orarul de ridicare sau livrare, iar coletele trebuie să ajungă rapid la destinatari. În plus, acum se pune un accent deosebit și pe comportamentul curierilor”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România

Potrivit CEO-ului companiei, toate aceste motive cântăresc foarte mult atunci când un retailer decide ce furnizor să aleagă pe zona de livrări și au un rol esențial inclusiv în dezvoltarea pieței de curierat, ridicând standardele de calitate a serviciilor.

Conform datelor DPD, retailerii solicită acum și alte servicii noi din partea curierilor, precum livrarea în zilele de duminică, ridicarea coletelor după ora 20.00 sau plata cu cardul la livrare.

În ceea ce priveşte posibilitatea de a opta pentru plata cu cardul la livrare, reprezentanţii DPD România şi cei ai MasterCard au prezentat în premieră magazinelor online aflate la eveniment proiectul de POS-uri mobile. Acesta urmează să fie implementat din semestrul doi al anului, iniţial în Bucureşti, şi va fi valabil  atât pentru deţinătorii de carduri MasterCard, cât şi Visa.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *