Alitalia va servi cafea Lavazza la bordul aeronavelor și în zonele de lounge Alitalia va servi cafea Lavazza la bordul aeronavelor și în zonele de lounge
Compania aeriană Alitalia a semnat un parteneriat cu Lavazza, unul dintre cele mai cunoscuți producători globali de cafea. Colaborarea celor două branduri se va... Alitalia va servi cafea Lavazza la bordul aeronavelor și în zonele de lounge

Compania aeriană Alitalia a semnat un parteneriat cu Lavazza, unul dintre cele mai cunoscuți producători globali de cafea. Colaborarea celor două branduri se va derula pe trei ani și le va permite pasagerilor care aleg să călătorească pe cele 147 de rute oferite de operatorul italian să savureze o gamă exclusivă de cafea.

Astfel, toți pasagerii Alitalia, indiferent de clasa la care călătoresc, vor putea să se delecteze cu o cafea instant de calitate superioară, realizată special pentru compania aeriană italiană, printr-un amestec de boabe de cafea Arabica 100%.

Alături de cafea decofeinizată și cafea instant, pasagerii de la clasa business de pe zborurile pe distanțe lungi vor avea posibilitatea să aleagă, à la carte, diferite băuturi preparate folosind unul din trei blend-uri de espresso selecționate special pentru Alitalia. Acestea trei sunt iTierra!, o cafea organică 100%, care provine din ferme certificate de organizația Rainforest Alliance și care are un gust bogat, cu note de ciocolată, Gran Riserva, cu o aromă bogată și o savoare dulce și somptuoasă, și Gran Crema, o cafea espresso italiană clasică cu un gust echilibrat.

Conform înțelegerii dintre cele două companii, cafeaua Lavazza va fi servită și în zonele de lounge Alitalia din aeroporturile din Italia, cât și din cele internaționale. Parteneriatul dintre Alitalia și Lavazza este încă o dovadă a angajamentului celor două companii de a promova produsele și serviciile italiene de top în întreaga lume.

Alitalia – Società Aerea Italiana – este cea mai mare companie aeriană din Italia și și-a început activitatea pe 1 ianuarie 2015, după ce a achiziționat activitatea operațională a companiei Alitalia – Compagnia Aerea Italiana, denumită acum CAI. CAI deține pachetul de acțiuni majoritar, de 51%, al Alitalia, restul de 49% acțiuni fiind deținute de Etihad Airways, compania aeriană națională a Emiratelor Arabe Unite (o companie care a fost desemnată compania aeriană a anului 2016 de către Air Transport World, prestigioasa publicație americană din industria aviației).

Ca parte a programului de zbor de vară, Alitalia operează peste 4.400 de zboruri săptămânale către 97 destinații, 27 dintre acestea locale, în Italia, iar 70 internaționale. Alitalia se mândrește cu una dintre cele mai moderne și eficiente flote din lume. Compania este membru al alianței SkyTeam și face parte din Transatlantic Joint Venture, alături de Air France-KLM și Delta Air Lines.

În același timp, Alitalia colaborează cu alți parteneri Etihad Airways – precum airberlin, Air Serbia, Air Seychelles, Etihad Airways, Etihad Regional operată de Darwin Airline, Jet Airways și NIKI – pentru a le oferi clienților mai multe opțiuni de călătorie prin intermediul unor rețele și programe de zbor îmbunătățite și a programelor de beneficii pentru clienții cu statutul „frequent flyer”.

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Acum considerat al şaselea cel mai important prăjitor de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 55% din producţia sa totală.

Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi – după achiziția Carte Noire – şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 1,4 miliarde de euro (estimat pentru 2015).

Lavazza a inventat conceptul de blenging – cu alte cuvinte, arta de a combina diferite tipuri de cafea din zone geografice diferite – încă din primii săi ani de activitate, iar aceasta continua să fie o trăsătură caracteristică celor mai multe dintre produsele sale. Compania are, de asemenea, 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *