Grupul Floria, vânzări de 900.000 euro în primul trimestru al lui 2016 Grupul Floria, vânzări de 900.000 euro în primul trimestru al lui 2016
„În primele 3 luni din 2016 piața vânzărilor de flori din România a cunoscut o dinamică fără precedent, fie că vorbim despre online, despre... Grupul Floria, vânzări de 900.000 euro în primul trimestru al lui 2016

„În primele 3 luni din 2016 piața vânzărilor de flori din România a cunoscut o dinamică fără precedent, fie că vorbim despre online, despre florăriile clasice sau atelierele de design floral pentru evenimente. Afacerile cu florării au devenit interesante pentru antreprenori, care se simt încurajați de evoluția pieței și a jucătorilor importanți. Investițiile mari precum cele demarate de grupul Floria le dau încredere să investească în acest segment”, spune Marina Popescu, director general Floria.ro.

În primul trimestru din 2016, grupul Floria, prin diviziile sale online Floria.ro si offline, Floria în Stradă și Floria Events, a vândut flori în valoare de 900.000 euro, dublu față de perioada similară din 2015, fapt datorat atât creșterii cu 30% a diviziei online Floria.ro, dar și aportului vânzărilor celor două florării Floria în Stradă deschise în 2015 (Câmpineanu în martie 2015 și Dorobanți în noiembrie 2015).

Orașele în care s-au făcut cele mai multe livrări de flori de către Floria.ro au fost București, Constanța, Ploiești, Iași, Brașov și Timișoara, ordinea păstrându-se față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea medie a unei comenzi online a crescut cu 8% față de anul trecut, la 236 lei/comandă.

Din 2013 si până în prezent, grupul a investit peste 500.000 euro în dezvoltarea afacerii cu flori, atât pe zona de online, segment pe care Floria.ro își menține poziția de lider de piață, cât și offline, prin deschiderea celor două florării Floria în Strada.

Marina Popescu -Director General Floria.ro_“Investițiile pe care le-am facut la nivelul grupului Floria au arătat nu doar că piața este pregătită pentru jucători serioși și ca este din ce în ce mai competitivă, dar și că este o zonă pe care se poate inova. Este o piață în care abordările creative de business, nu ma refer doar la creativitatea pusă în buchetele de flori, pot face diferența. De exemplu, la Floria.ro noi am investit și am pariat pe un model de business care presupune sa avem drept parteneri florării locale din toată țara, care să livreze florile în localitățile lor. Astfel, noi avem cel mai scurt timp de livrare a comenzilor de flori și buchete online, indiferent de destinația din țară. Încet, încet, acest model a fost adoptat și de alte florării online, însă având deja peste 150 parteneri, ne păstrăm un avantaj competitiv. Strategia noastră a dus și la o îmbunătățire semnificativă a experienței clienților, care pot acum trimite flori rapid, iar destinatarii le primesc în brațe, așa cum se oferă florile, nu într-o cutie de la un curier” precizează managerul Floria.ro (foto).

În primele luni ale 2016, grupul Floria a primit un număr în creștere de cereri de la partenerii din provincie, prin care se realizează livrarile în afara Capitalei, dar și solicitări pentru franciza Floria în Stradă, conceptul de florarie care a atras atenția antreprenorilor din toată țara.

“Dacă în urmă cu câțiva ani mergeam noi către parteneri și le propuneam să colaborăm pentru asigurarea livrărilor în orașul lor, acum vin constant întrebări și cereri de la ei și de la florării nou deschise. Vor să devină parteneri Floria.ro și să gestioneze comenzile preluate de noi în zona respectivă. Acest lucru arată nu doar că le-a crescut încrederea în brandul Floria.ro, dar și că sunt mai deschiși către extinderea modelului lor de business, că le-a crescut încrederea în forța online-ului și, la nivel general, că piața se dinamizează”, adaugă Marina Popescu.

Dezvoltarea pieței florăriilor din România este susținută atât de succesul afacerilor cu experiență, online sau offline, dar și de autorități, prin demersurile lor ocazionale pentru combaterea evaziunii fiscale care afectează piața.

“Controalele au încurajat jucătorii corecți, cei care emit bon și plătesc TVA și desigur au mai eliminat o parte din cei care vând la negru. Așa cum remarcam și în trecut, problema evaziunii fiscale rămâne cea mai mare problemă cu care se confruntă piața vânzărilor de flori, însă perioada controalelor a fost oportună anul acesta. S-au făcut câteva controale în plin sezon, în lunile februarie și martie, când impactul a fost maxim. Ne-am bucurat să vedem astfel de acțiuni și sperăm să fie cât mai dese”, mai spune Marina Popescu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *