Fashion Trends: Celio și-a schimbat imaginea și a lansat colecțiile de primăvară – vară Fashion Trends: Celio și-a schimbat imaginea și a lansat colecțiile de primăvară – vară
Marca franțuzească Celio, prezentă în România în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, și-a schimbat imaginea și a introdus noile colecții pentru sezonul primăvară –... Fashion Trends: Celio și-a schimbat imaginea și a lansat colecțiile de primăvară – vară

Marca franțuzească Celio, prezentă în România în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, și-a schimbat imaginea și a introdus noile colecții pentru sezonul primăvară – vară, în luna mai a acestui an. Schimbarea identității este o inițiativă la nivel global, noul concept aducând o abordare adaptată celor mai recente tendințe din lumea modei.

Noua imagine Celio aduce cu sine un logo actualizat, mai aerisit și în linie cu valorile mărcii: universal, entuziast și contemporan. Totodată, această schimbare reprezintă o readaptare a mărcii pentru publicul masculin, cu un stil de viață activ, flexibil și competitiv.

Odată cu relansarea imaginii de marcă, în magazinul Celio din AFI Palace Cotroceni a fost introdusă colecția de primăvară – vară 2016, inspirată din cultura urbană și care cuprinde articole vestimentare ușor de purtat și accesorizat, potrivite pentru ținutele zilnice. Designerii au fost inspirați de patru tematici diferite și au creat colecțiile French flag, Denim indigo, Safari și Surf.

În colecția French Flag se remarcă o puternică influență a trendului de yachting ilustrat prin pulovere marinărești, pantaloni Chino și hanorace cu multiple buzunare și dungi.

 Colecția Denim Indigo are ca element cheie denimul autentic, prezentat într-o alură clasică și monocromă. Culorile dominante sunt  gri, albastru și indigo.

Trendul urban este evident și prin colecția Safari, care ilustrează codul vestimentar militar și este caracterizat de culoarea kaki, sacouri militare, buzunare suprapuse și printuri tropicale.

Colecția Surf aduce o notă exotică prin motivele predominante, ca flori de hibiscus  și copaci de nucă de cocos, integrate perfect pe tricouri, costume de baie și accesorii.

Fondat în anul 1985, Celio a devenit în 30 de ani marca numărul 1 de haine pentru bărbați pentru segmentul pret-a-porter din Franța.

Prezent atât în Franța, cât și la nivel internațional, acesta deține peste 1100 de magazine în 46 de țări. Celio, specialistul în vestimentație sport și casual, propune o modă masculină conectată la tendințele actuale, care răspunde nevoilor bărbaților în diferite momente ale vieții.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *