Lem’s, creştere de 32 procente în T1 şi un nou magazin în Sibiu Lem’s, creştere de 32 procente în T1 şi un nou magazin în Sibiu
Lem’s, rețeaua de magazine de mobilă produsă de Lemet în România, a deschis un magazin de 1.600 mp în Sibiu, în centrul comercial Sibiu... Lem’s, creştere de 32 procente în T1 şi un nou magazin în Sibiu

Lem’s, rețeaua de magazine de mobilă produsă de Lemet în România, a deschis un magazin de 1.600 mp în Sibiu, în centrul comercial Sibiu Shopping City. Noul magazin Lem’s este primul showroom al reţelei deschis în 2016.

Investiția necesară deschiderii magazinului Lem’s din Sibiu Shopping City se ridică la 2 milioane de lei, spațiul fiind amenajat în acord cu cele mai noi standarde vizuale din rețeaua Lem’s.

“Am decis să deschidem încă un magazin în Sibiu pentru că este un oraş dezvoltat, cosmopolit, iar apetitul sibienilor pentru mobila produsă în România este foarte ridicat. Suntem convinși că și noul magazin se va bucura de succes, la fel ca celelalte două deschise deja de mulți ani”, declară Adrian Rizea, Director Comercial Lem’s.

De la deschiderea magazinului și până pe 15 mai, clienții pot comanda mobila cu reduceri până la 50%. Magazinul permite plata în rate, printr-o varietate de soluții de finanțare tip card de credit (CEB – Card Avantaj, Raiffeisen, Banca Transilvania, BCR, BRD, Alpha, Unicredit, Garanti, Banc Post, Optimo Card).

Lem's, Carmen Negoiota

Lem’s crește în primul trimestru

Deschiderea magazinului din Sibiu vine după un prim trimestru de creştere. În primul trimestru din 2016, vânzările rețelei de magazine Lem’s au crescut cu 32% față de aceeași perioadă a anului trecut.

“Aşa cum am anticipat, ritmul nostru de creștere se menține și anul acesta peste creșterea pieței de mobilier. Anul trecut piața a crescut cu 7.4 procente, în timp ce reţeaua Lem’s reuşit evoluţii pozitive de 9.4%, până la o cifră de afaceri de 279 milioane lei”, declară Alexandru Rizea, Director General Lemet.

Creșterea din primul trimestru se datorează unui cumul de factori. “Considerăm că această creştere a fost obţinută graţie diversificării gamei de produse, fie că vorbim de seriile noi de living-uri Box, fie de colecţia de canapele produse la Brebu cu multiple opțiuni de finisaje. Toate acestea sunt însă posibile graţie dezvoltării rețelei de magazine Lem’s, proces care a urmat două căi: magazine noi și magazine reamenajate conform noilor standarde vizuale” declară Adrian Rizea.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *