Aura Ipate, A_BEST Business Lounge Bucuresti: cream un mix intre spatiile din cladirile de birouri si apartamentele de bloc clasice Aura Ipate, A_BEST Business Lounge Bucuresti: cream un mix intre spatiile din cladirile de birouri si apartamentele de bloc clasice
Dupa vreo 8 ani la catedra, Aura Ipate decidea in 2008 sa intre in lumea afacerilor cu un business bazat pe domeniul pe care... Aura Ipate, A_BEST Business Lounge Bucuresti: cream un mix intre spatiile din cladirile de birouri si apartamentele de bloc clasice

Dupa vreo 8 ani la catedra, Aura Ipate decidea in 2008 sa intre in lumea afacerilor cu un business bazat pe domeniul pe care il cunostea cel mai bine. Isi schimba, insa, targetul: de data aceasta, “invataceii” urmau sa fie angajatii marilor corporatii.

Profesoara de limba engleza, directorul Centrului de limbi straine A_BEST are o experienta de 9 ani in managementul resurselor umane in zona didactica, fiind, totodata, examinator la proba orala pentru testarile LCCI – English for Business (London Chamber of Commerce and Industry – International Qualifications from EDI) si autoare de materiale didactice.

In 2015, Aura a considerat ca este momentul pentru o noua provocare. Asa ca a deschis un spatiu de co-working destinat micilor antreprenori si freelancerilor din Bucuresti, organizand cat mai eficient cladirea in care centrul isi desfasoara activitatea inca din 2012. In prezent spatiul este ocupat in proportie de 60%, iar conceptul pilot din Capitala ar putea fi implimentat incepand cu anul viitor si in alte orase din tara.

TheTrends.ro: Care este conceptul din spatele deschiderii acestui lounge si cui se adreseaza?

Aura Ipate (foto): Conceptul A_BEST Business Lounge poate fi definit ca unul inovator, practic un mix intre stilul office si varianta hub, iar ceea ce ne-am propus prin crearea acestui spatiu este sa ne adresam in special antreprenorilor, freelancerilor, echipelor mai mici, care sunt la inceput de drum si care isi doresc un spatiu situat ultracentral, si – in acelasi timp – care sa le permita sa isi eficientizeze cat mai mult costurile.

Aura_Ipate_A_BestSalile de lucru de la A_BEST Business Lounge sunt potrivite in special pentru antreprenorii, freelancerii sau echipele care pun accent pe serviciile de training si consultanta, şi care au nevoie de un spatiu delimitat, care sa asigure confidentialitatea discutiilor. Fiecare sala poate gazdui echipe formate din 2-5 persoane.

Spatiile de lucru se pot inchiria pe baza de abonament, exista 3 variante disponibile: silver (10 zile lucratoare), gold (15 zile lucratoare) si platinum (20 zile lucratoare). Preturile abonamentelor variaza intre 600 şi 1400 lei, in functie de perioada pentru care abonamentul este cumparat.

TheTrends.ro: Cat a durat amenajarea spatiului si ce dificultati ati intampinat in realizarea acestui proiect?

A.I.: Am lucrat la amenajarea spatiului pentru o perioada de aproximativ sase luni, iar ceea ce am dorit odata cu lansarea A_BEST Business Lounge, care a avut loc in aprilie 2015, a fost sa cream un spatiu elegant de lucru, cu un design minimalist, valorificand avantajele cladirii in care ne aflam, si care are o arhitectura clasica, cu ferestre mari, luminoase. Astfel, am urmarit ca viitorii nostri clienti sa beneficieze din plin de aceste avantaje ale spatiului de la A_BEST Business Lounge.

Inceputul a fost mai dificil, de altfel, specific pentru orice business nou, dar o data cu pozitionarea pe piata si stabilirea profilului clientilor nostri, lucrurile au inceput sa capete contur.

TheTrends.ro: De ce un Business Lounge?

A.I.: Ne-am gandit la un Business Lounge pentru ca am vrut sa ii incurajam pe cei care vor sa porneasca o afacere, pe cei care au pornit deja pe drumul antreprenoriatului si care sunt interesati sa se dezvolte, sa stabileasca noi oportunitati de colaborare. In acelasi timp, am urmarit sa aducem pe piata si o idee noua de birouri de lucru/ spatii pentru intalniri punctuale de afaceri cu clientii sau partenerii, pentru cei care doresc o alternativa la hub-uri/ cladirile de birouri.

A_BEST_LoungeTheTrends.ro: Veti mai deschide astfel de spatii atat in Bucuresti cat si in afara Capitalei)? Daca da, cand/unde?

A.I.: In momentul de fata, proiectul din Bucuresti reprezinta pentru noi unul pilot. La inceputul              anului urmator, vom evalua business-ul si vom decide daca il vom multiplica la nivel national     si daca da, unde anume. Orasele pe care le vizam sunt Timisoara, Cluj, Brasov si Iasi.

TheTrends.ro: Este Bucurestiul acoperit (in acest moment) pe acest segment, al spatiilor de coworking? Ar mai fi loc pentru alte spatii de acest gen?

A.I.: Acest segment de piata, al spatiilor de lucru, este, din punctul meu de vedere, destul de bine acoperit, insa cred ca exista loc pe piata pentru un astfel de business, atata timp cat ofera un concept nou si o viziune de dezvoltare pe termen lung.

TheTrends.ro: Care este strategia pentru acest an? Veti organiza evenimente de business sau intalniri pentru specialisti din diverse domenii si antreprenori?

A.I: Vom continua seria evenimentelor de Business Networking reunite sub numele  „A_BEST Business Meetup”, care au demarat in 2015, si care sunt dedicate antreprenorilor, freelancerilor, organizatiilor sau companiilor interesate de noi oportunitati de afaceri.

Sala_Tokyo A_bestLa fiecare editie vor fi invitati speakeri cu experienta relevanta in domeniul lor de activitate (marketing, juridic, financiar), pentru a dezbate teme de actualitate si pentru a interactiona cu participantii la eveniment.

TheTrends.ro: Aveti in plan initierea unor programe de mentorat/acceleratoare pentru afaceri in cadrul A_BEST Business Lounge?

A.I.: Momentan vrem sa ne concentram pe organizarea evenimentelor de networking dedicate profesionistilor din mediul de business. In momentul de fata ne dorim ca acest      concept sa ajunga la cat mai multe         persoane, sa interactionam cu cat mai multi antreprenori/ freelanceri, care au nevoie de un spatiu flexibil, cu posibilitatea de a eficientiza cat mai mult costurile, iar, ulterior, in functie de nevoile/ asteptarile clientilor sa initiem si astfel de programe.

TheTrends.ro: Cati clienti aveti in acest moment in cadrul lounge-ului?

A.I.: In acest moment birourile de la A_BEST Business Lounge sunt ocupate in proportie de 60%, insa acest procent fluctueaza de la o luna la alta. Spre exemplu, anul trecut, cele mai aglomerate perioade au fost toamna (lunile septembrie – noiembrie), respectiv primavara (aprilie – mai).

TheTrends.ro: Care este procentul clienti romani/straini? In ce domenii de activitate au business-uri clientii spatiului?

A.I.: Momentan, procentul clientilor romani care au inchiriat birouri la A_BEST Business Lounge este 100%.  Principalii clienti A_BEST Business Lounge provin din domenii de activitate precum IT, recrutare, consultanta, marketing si PR.

TheTrends.ro: De ce ati deschis acest business lounge si de ce acum? Ati simtit nevoia unui astfel de spatiu in peisajul imobiliar al capitalei? Ce aduce diferit fata de celelate spatii de coworking A_BEST Business Lounge Bucuresti?

A.I: Am creat A_BEST Business Lounge pentru ca ne-am dorit sa venim cu un concept nou pe piata, mai exact sa oferim o alternativa la variantele de open office/hub-uri si sa cream practic un mix intre spatiile din cladirile de birouri si apartamentele de bloc clasice.

Sala_Thassos A_bestAm vrut sa valorificam acest spatiu, in care noi ne desfasuram activitatea inca de la sfarsitul anului 2012, si sa il facem cunoscut si altor persoane care au nevoie de un spatiu minimalist, elegant, ultracentral, cu posibilitatea de a avea costuri cat mai mici.

Principalele avantaje A_BEST Business Lounge sunt: abonamente accesibile (includ toate costurile cu utilitatile, inclusiv acces la sala de sedinte),  sali de lucru decomandate, cu lumina naturala si – nu in ultimul rand –  pozitionare ultracentrala (Piata Romana, langa ASE).

Mentionam, totodata, ca – la cerere – se asigura si serviciul personalizat de secretariat-receptie, preturile variind in functie de domeniul de activitate al clientului si de volumul de lucru al acestuia.

De asemenea, prin partenerul nostru TOP STORAGE, divizie a TOP MOVERS, se asigura, la cerere, spatiu de depozitare a documentelor, pentru persoanele juridice care au ca obiectiv eficientizarea costurilor fixe cu chiria spatiilor de arhiva. Depozitul partnerului nostru ofera conditii optime, fiind ventilat si izolat termic si beneficiind de supraveghere video si paza non-stop. Costuri sunt accesibile, pornind de la 200 lei + tva (20%)/ 5 mp/ luna.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *