Paravion se extinde în SUA, Orientul Mijlociu și Asia Paravion se extinde în SUA, Orientul Mijlociu și Asia
Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România şi una dintre cele mai importante din Europa Centrală şi de Est, intră pe... Paravion se extinde în SUA, Orientul Mijlociu și Asia

Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România şi una dintre cele mai importante din Europa Centrală şi de Est, intră pe piețele din Statele Unite ale Americii, Orientul Mijlociu și sud-estul Asiei. Reprezentanții companiei estimează că extinderea va genera, în 2017, circa 25% din cifra de afaceri consolidată, pe grup, a Paravion.

Existenţa unor segmente mari de consumatori cu putere de cumpărare şi preferinţa pentru achiziţia online, dar și evoluția spectaculoasă înregistrată la nivel european, au dus la extinderea Paravion pe încă două continente. Noile piețe pe care va intra agenția sunt SUA, Kuwait, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Indonezia, Filipine, Malaezia și Taiwan.

”Paravion este deja prezentă în toate ţările din zona euro prin site-ul paravion.uk.com, cu care am înregistrat creşteri fulminante în primul trimestru din 2016, faţă de perioada similară a anului trecut: 580% în trafic şi 840% în număr de tranzacţii. Pentru că tehnologia ne permite acum replicarea ușoară a business-ului și în alte țări, am decis să lansăm, simultan, pe toate piețele noi, site-ul www.paraviontour.com. Am optat pentru extinderea în SUA, Orientul Mijlociu și Asia datorită gradului de adopţie a limbii engleze în rândul clienţilor, dar și pentru că aici există o preferinţă pentru dolar american, ca monedă de plată”, declară Remus Vișan, Managing Director Paravion.

Potrivit acestuia, lansarea site-ului paraviontour.com este estimată să aibă loc până la finalul lunii aprilie, iar suportul va fi asigurat în limba engleză de către echipa de call-center din România. Plățile pe site se vor face în dolari americani.

În ceea ce privește impactul extinderii asupra business-ului Paravion, Remus Vișan estimează că noile piețe vor contribui cu 25% la cifra de afaceri a anului 2017, în contextul în care piețele respective au un potențial foarte ridicat.

Paravion este prezentă pe piața europeană de turism în țări ca Marea Britanie, Spania, Ungaria, Bulgaria sau Cipru, și are agenți de turism vorbitori de engleză, italiană, maghiară, bulgară, turcă, greacă și spaniolă.

Agenţia activează, din 2015, și în Turcia, sub brandul Bavul.com, achiziționat de la gigantul Turkcell, liderul pieței telecom din această țară.

Anul trecut, veniturile companiei s-au ridicat la 46 milioane euro în România, respectiv 21 milioane euro în Turcia, cifra de afaceri consolidată depăşind 65 milioane euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *